فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان خودرو و کشف ۱۳ دستگاه خودرو در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 08 June 2021
 فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان خودرو و کشف ۱۳ دستگاه خودرو در همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، سردار"سلمان امیری" در تشریح جزییات این خبر گفت:با تلاش شبانه روزی همکاران در مجموعه پلیس آگاهی استان و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در طول یک ماه گذشته، ماموران توانستند یک باند ۳ نفره سارقان غیر بومی که در امر سرقت خودرو و فروش قطعات آن فعالیت داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

 وی بیان داشت:از سارقان تعداد ۱۳ دستگاه خودرو شامل ۶ دستگاه خودرو نیسان و تعداد ۷ دستگاه خودرو سواری پراید کشف که پس ازتایید محل سرقت، خودرو‌های مکشوفه به مالباختگان تحویل خواهد شد.

 این مقام انتظامی افزود:در طی این مدت یک باند ۶ نفره سرقت موتورسیکلت نیز در استان منهدم شد که از این باند نیز تعدا ۱۶ دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

 سردار امیری گفت:اعضای این باند اقدام به سرقت موتورسیکلت ازداخل پارکینگ منازل و آپارتمان‌ها سطح شهر می‌کردند و همچنین یک فقره سرقت احشام نیز در این مدت توسط این سارقان صورت گرقته است.

وی افزود:در این رابطه نیز ۳ نفر خریدار اموال مسرقه دستگیر، که تحویل مراجع قضایی شدند.

 سردار امیری در ادامه گفت:در مجموع در طی این ۲ عملیات تعداد ۲ باند سرقت متلاشی, ۹ سارق و ۳ نفر خریدار اموال مسروقه دستگیر و ۱۳ دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتور سیکلت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه به شهروندان عزیز توصیه کرد: که با مراقبت از اموال خود و استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده ضمن پیشگیری از وقوع سرقت؛ پلیس را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار