فرماندار همدان از اعلام اسامی ۳۵۷ نامزد تایید صلاحیت شده شهر‌های همدان، مریانج، جورقان و قهاوند خبر داد و گفت: این افراد می‌توانند در مدت زمان معین شده برنامه‌های تبلیغاتی خود را اجرا کنند.
کد خبر: ۹۶۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹ 07 June 2021
محمدعلی محمدی اظهار داشت: در اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات و ماده ۵۶ آیین نامه اجرایی اسامی و کد نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر امروز منتشر شده است. 

به گزارش تابناک همدان، وی خاطرنشان کرد: طبق ماده ۷۵ قانون و ماده ۶۱ آیین نامه اجرایی انتخابات داوطلبانی که اسامی آن‌ها اعلام شده است می‌توانند تبلیغات خود را از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ خرداد ماه به مدت هفت روز انجام دهند. 

فرماندار همدان گفت: ۳۱۴ نفر از نامزد‌ها مربوط به شهر همدان، ۱۹ نفر در مریانج، ۱۷ نفر در جورقان و هفت نفر نیز در شهر قهاوند نامزد این دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی هستند که صلاحیت آن‌ها از سوی مراجع ذی صلاح تایید شده است. 

محمدی به نامزد‌های انتخاباتی توصیه کرد در مکان‌های تعبیه شده در سطح شهر تبلیغات خود را انجام دهند. 

فرماندار همدان با اشاره به اینکه انتخابات تمام الکترونیکی برگزار می‌شود تاکید کرد: هر نامزد دارای یک کد است و نامزد‌ها به این مهم توجه کنند.

وی یادآوری کرد: دستورالعمل‌های لازم به نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا داده شده و هر نامزد در سطح شهر می‌تواند یک ستاد برای تبلیغات و معرفی خود و برنامه هایش دایر کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار