دکتر رضایی در مسجد جامع خرمشهر در روز قدس
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام پس از تجدیدمیثاق با شهدای شلمچه، در جمع مردم در مسجد جامع خرمشهر گفت: روزی قدس مانند خرمشهر آزاد خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸ 07 May 2021

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام پس از تجدیدمیثاق با شهدای شلمچه، در جمع مردم در مسجد جامع خرمشهر گفت: روزی، قدس مانند خرمشهر آزاد خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان؛ دکتر رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح جمعه هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۰ از روستای سادات آبادان بازدید و ضمن گفتگو با اهالی، با مشکلات مردم و محرومان این روستا آشنا شد.
قدس مانند خرمشهر آزاد خواهد شد

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس، سپس برای تجدیدمیثاق با شهدای شلمچه به زیارت یادمان شلمچه رفت و در برگشت، نماز را در مسجد جامع خرمشهر میعادگاه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اقامه کرد.

دکتر رضایی که بدون اطلاع قبلی در مسجد جامع خرمشهر حاضر شده بود، با درخواست مردم به بیان سخنان کوتاهی پرداخت.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی سخنان کوتاهی در جمع روزه داران خرمشهری با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: قدس شریف بیش از شش دهه است که مانند آن مقطعی که خرمشهر عزیز در اشغال ارتش بعث بود، در اشغال صهیونیست‌ها است. صدامیان نمی‌خواستند شهر شما را ترک کنند. می‌خواستند اینجا بمانند. بسیاری از مناطق شهر را به شدت ویران و حتی با خاک یکسان کرده بودند، اما به لطف پروردگار متعال و آن روح بلند امام عظیم الشان و ایثار رزمندگان، فداکاری جوانان ملت ایران، خرمشهر آزاد شد.

دکتر رضایی افزود: من می‌خواهم در مسجد جامع خرمشهر این را بگویم که روزی می‌رسد که بیت المقدس هم آزاد خواهد شد و ما مسلمانان در مسجد الاقصی، قبله گاه اول مسلمین نماز می‌خوانیم. البته این کافی نیست. اگر ما خرمشهر را آزاد کردیم، باید خرمشهر را از دشمنان داخلی هم آزاد کنیم تا آباد شود. اگر بیت المقدس هم آزاد شود، باید فلسطین را از شر بدخواهان آزاد کنیم.

وی افزود: متاسفانه مشاهده فقر برخی مردم در شهر خرمشهر موجب تاثر ما رزمندگان دفاع مقدس می‌شود. من از این صدمات که به مردم رسیده است و در مشکلات به سر می‌برند، خجالت می‌کشم.

رضایی افزود: یک زمان، خون پاکترین فرزندان این کشور برای آزادی این شهر ریخته شده است و باید امروز خرمشهر و مسجد آن، چون نگینی از آبادانی و گلستانی از زیبایی می‌درخشید و مردم را از سراسر جهان به خود جذب می‌کرد. باید خرمشهر‌ها را از آن کسانی که در این کشور با فساد و تبعیض، بیت المال را به تاراج می‌برند، آزاد کرد. در سخنان امام راحل شنیده اید، در صحبت‌های رهبر معظم انقلاب می‌بینید، در وصیت امیرالمومنین (ع) و ائمه (ع) می‌خوانید که فلاح و رستگاری دنیا و آخرت مردم، مساله مهمی است.

دکتر رضایی گفت: خواستم در روز قدس، در شملچه در جوار شهدا و در مسجد جامع خرمشهر در کنار شما مردم فداکار باشم. ان شاء الله، روزی، قدس هم مانند خرمشهر آزاد خواهد شد.
 
منبع: rezaee.ir
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار