اولین نشست دبیر جمعیت جانبازان استان همدان با حضور تعدادی از اعضای شورای استانی جمعیت و اصحاب رسانه استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 07 May 2021

در این نشست محمود احدیان با اشاره به تاریخچه فعالیت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، گفت: جمعیت جانبازان از سال‌های دهه ۷۰ در سطح کشور فعالیت دارد و از سال ۳۹۷، ۱ نیز به همت شهید سردار میرزا محمد سلگی در استان همدان شکل گرفت. 

به گزارش تابناک همدان، محمود احدیان با اشاره به عملکرد دفتر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان، افزود: یکی از اقدامات مهمی که جمعیت توانسته انجام دهد تشکیل دفاتر فرعی جمعیت در همه شهرستان‌های استان است که همه این دفاتر دارای دبیر هستند و برنامه‌های خود را همزمان با دفتر شورای استان پیش می‌برند.

وی با بیان اینکه سازماندهی کارگروه بانوان از دیگر اقدامات جمعیت به شمار می‌رود، خاطر نشان ساخت: بیش از ۷۰ نفر در جمعیت بانوان جانبازان عضو هستند که آماده سازی ساز و کار حضور بانوان در انتخابات را به عهده دارد و این کارگروه در سال گذشته توانست رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد.

احدیان با بیان اینکه جمعیت جانبازان ورود مقتدرانه‌ای در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری خواهد داشت، یاد آورشد: ما به دنبال حمایت از کاندیدایی هستیم که به عنوان نیروی انقلابی و متعهد در کشور مطرح باشد و امیدواریم آیت الله رئیسی به زودی برای کاندیداتوری اعلام حضور کنند و یک دولت جوان و متعهد و انقلابی داشته باشیم. 

در ادامه این نشست مسئول کارگروه سیاسی و انتخابات جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان به سازوکار اجرائی انتخاب کاندیدا‌های اصلح در شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها و همچنین کاندیدای ریاست جمهوری پرداخت.
 
اولین نشست دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان با اصحاب رسانه


جعفر محقق در پایان تاکید کرد: برای تبلیغ و حمایت از کاندیدای ریاست جمهوری منتظر اعلام کاندیدای اصلح از طرف شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی از تهران هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار