جامعه اسلامی کارگران استان همدان در پیامی روز قدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ 06 May 2021
جامعه اسلامی کارگران استان همدان در پیامی روز قدس را تبریک گفت.
 
به کزارش تابناک همدان، متن این بیانیه به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ
(اسراء/ آیه ۱)
روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگرکشور‌های اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

روز قدس روز شادمانی مجاهدان بدر واحد و خیبر است
 
روز قدس مردگان را حیات می‌بخشد و خفتگان را بیدار می‌کندو بیداران را امید می‌دهد. روز قدس روز حیات دوباره دین محمد (ص) و روز مرگ استکبار و صهیونیسم است.

«امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است، حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مسئلة فلسطین؛ امروز مبارزة با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است و مبارزه با نظام سلطه است». (مقام معظّم رهبری مدظله العالی).

 جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آن‌ها به ویژه آل سعود را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است. آمریکا باید بداند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن جولان، تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که خواب از چشمان صهیونیست غاصب و همراهانش ربوده بود، تلاش‌های مذبوحانه‌ای است که راه به جایی نخواهد برد و با خیزش وغرش سلیمانی‌ها مواجه خواهد شد.  
 
امسال نیز علیرغم شیوع ویروس کرونا، بر خلاف توهمات صهیونیست‌ها، انگیزه‌های بیشتری در میان ملت شریف ایران و ملت مسلمان جهان ایجاد شده و با پویش‌های جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صدای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرطنین‌تر از گذشته شده است تا رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و حامیان آن بدانند، که فلسطین مسأله اول امت اسلام است و در این راه امت اسلام هوشیار و پویاتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند

کارگران، همان سنگربانان جبهه اقتصادی نظام انقلاب اسلامی در مقابل مستکبران همچون همیشه ولایتمداری خود را پیشه نموده و به همراه مردم شهید پرور استان و دارالمومنین همدان همگام و همراه با تمامی مسلمانان جهان گوش جان به رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپارند و از تمامی دل‌های بی قرار دعوت نموده تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت که نمونه‌ای از آن در شهدای مقاومت تبلور یافت، در راه بازگرداندن حتمی و قطعی قدس شریف و بازگرداندن آن به صاحبان اصلی سهمی هرچند کوچک، اما ارزشمند داشته باشند.

سعید کوچعلی: دبیر جامعه اسلامی کارگران استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار