مسئول بسیج رسانه استان در جمع خبرنگاران نهاوند
‍ مسئول بسیج رسانه استان حضور در انتخابات را یک مبارزه با دشمنان دانست و گفت: نقش رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و معرفی فرد اصلح بسیار اثرگذار و تعیین کننده است.
کد خبر: ۹۶۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ 02 May 2021
‍ مسئول بسیج رسانه استان حضور در انتخابات را یک مبارزه با دشمنان دانست و گفت: نقش رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و معرفی فرد اصلح بسیار اثرگذار و تعیین کننده است.

به گزارش تابناک همدان، پیش از ظهر یکشنبه مسئول بسیج رسانه استان همدان در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند دیدار و گفتگو کرد.

ناصر قوامی مشفق با اشاره به دغدغه رهبری در حوزه شعار سال و همچنین اهمیت انتخابات و گام برداشتن در راستای مشارکت بالای انتخاباتی، گفت: دشمن امروز در موضوع انتخابات به دنبال ایجاد فضای ناامیدی است لذا رسانه‌ها باید امید آفرینی کنند، زیرا افزایش مشارکت مردم در انتخابات باعث افزایش ضریب امنیتی کشور و تقویت نظام اقتصادی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی نقطه مقابل سیاه‌نمایی رسانه دشمن است، گفت: رسانه‌های متعهد باید در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن منفعل نباشند.

قوامی مطالبه گری و امید آفرینی در جامعه را دو رکن و محور اصلی رسانه‌ها برشمرد و بیان کرد: خبرنگاران و رسانه در حین انتقادات سازنده و مطالبه گری، روحیه امید و نشاط را در جامعه تزریق کنند.

مسئول بسیج رسانه استان با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی زمینه تقویت خبرنگاران را فراهم کند، گفت: آمادگی لازم در این زمینه فراهم است و اهمیت آموزش سواد رسانه به غیر از رسانه‌ها برای تمام اقشار بویژه مدیران و مسئولان بر کسی پوشیده نیست و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از تشکیل کمیته مصلحین برای حمایت از اهالی رسانه و کاهش مراجعات به مراجع قضایی خبر داد و افزود: کمیته مصلحین برای حمایت از اهالی رسانه، رفع اختلاف و ایجاد صلح و سازش، کار خود را آغاز می‌کند تا از حقوق حقه اصحاب رسانه صیانت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار