مسئول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات پیش‌رو با حضور پرشور مردم گفت: رسانه‌ها امروز میدان‌دار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و حضور پرشور آنان در پای صندوق‌های رای هستند.
کد خبر: ۹۶۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 02 May 2021
مسئول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات پیش‌رو با حضور پرشور مردم گفت: رسانه‌ها امروز میدان‌دار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و حضور پرشور آنان در پای صندوق‌های رای هستند.

به گزارش تابناک همدان، «ناصر قوامی‌مشفق» شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان ملایر اظهار داشت: با توجه به تلاش دشمن برای ضعیف کردن مردم‌سالاری دینی در انتخابات خرداد پیش‌رو، رسانه‌ها باید برای شکل‌گیری مشارکت حداکثری و قوی جلوه دادن مردم‌سالاری دینی تلاش کنند.

وی تصمیم هر یک از افراد جامعه در انتخابات را به دانه تسبیح و موزاییک تشبیه کرد و افزود: چنانچه این تصمیم و انتخاب مردم آگاهانه همچون موزاییک در کنار هم قرار گیرد، پازل موزاییکی شکل زیبایی به خود گرفته و این آگاهی و شعور مردم می‌تواند ایران قوی را رقم بزند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با تاکید بر اینکه جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به کمک رسانه به‌ویژه برای تبیین و احصا برنامه‌های داوطلبان در انتخابات نیاز دارد ادامه داد: در این راستا دبیرخانه محتوایی با حضور نشریات، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و سایت‌های برخط در استان همدان برای مشارکت حداکثری مردم شکل گرفت و زیرمجموعه آن نیز کمیته محتوایی باید تشکیل شود.

قوامی‌مشفق به روند شکل‌گیری انقلاب و سنگ‌اندازی دشمنان در طول ۴۲ سال از عمل انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: دشمنان در این سال‌ها هر در چنته داشتند، رو کردند تا ما نتوانیم پیروزی انقلاب را جشن بگیریم، غافل از اینکه آرمان‌های انقلاب هرگز منسوخ نخواهد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی جنگ‌های داخلی، هشت سال جنگ تحمیلی، طراحی جنگ نرم در سال‌های ۷۸ و ۸۸ و استفاده از شبکه نفوذ برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و مخدوش کردن انقلاب خاطرنشان کرد: دشمنان در هر بار برنامه‌ریزی و سناریویی که علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران پیاده کردند، از ملت ایران سیلی محکمی خوردند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان ادامه داد: در حال حاضر استکبار جنگ هوشمند و ترکیبی را علیه ایران به واسطه تحریم، تهدید و جنگ نرم طراحی کرده است و با ایجاد نافرمانی مدنی، فعال کردن شبکه نفوذ در کشور، این موضوع را در بین مردم القا کرده که ریشه مشکلات در سوء مدیریت است.

رسانه‌ها در خط مقدم مقابله با تحریف انقلاب هستند

قوامی‌مشفق با بیان اینکه مردم خود آگاهی و بصیرت دارند و به خوبی همه چیز را تشخیص می‌دهند بیان کرد: با توجه به اینکه گفتمان انقلاب در دنیا به حق است، برای غلبه دادن گفتمان حق علیه باطل، باید از ابزار رسانه استفاده کرد، در غیراینصورت کار را ابتر گذاشته‌ایم.

وی تاکید کرد: امروز هر فرد و هر مسئولی در گام دوم انقلاب، اگر احساس کند که مسئولیتی بر گردن دارد، باید به کمک رسانه‌ها این مسئولیت خطیر خود را در راستای تحقق گفتمان انقلاب اسلامی به سرانجام برساند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان خواستار حمایت مادی، معنوی و حقوقی مسئولان از رسانه‌ها شد و گفت: در شرایط کنونی رسانه‌ها در خط مقدم مقابله با تحریف انقلاب هستند، بزرگترین خطری که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند.

قوامی‌مشفق اظهار داشت: رسانه‌ها در عینیت‌بخشی و عینیت‌سازی به گفتمان انقلاب، ذهنیت‌سازی و عینیت‌بخشی به مطالبات مردم در دستگاه‌های اجرایی، ذهنیت‌سازی و عینیت‌بخشی به گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب در خط مقدم هستند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید زبان گویای مردم و مطالبه‌گری با رویکرد امیدآفرینی باشند، افزود: رسانه‌ها باید مساله‌محوری را در اولویت کاری خود قرار دهند و از هرگونه تخریب مسئولان یا دستگاه‌های اجرایی پرهیز کنند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان همچنین به راه‌اندازی کمیته مطالبه‌گری در این استان در راستای امیدآفرینی اشاره و خواستار راه‌اندازی کمیته مصلحین در شهرستان ملایر با عضویت رسانه‌ها شد و بیان کرد: در تلاش برای جذب، آموزش و سازماندهی و تقویت نیروی انسانی رسانه‌ها در بسیج هستیم.

قوامی‌مشفق با اشاره به همدلی و همراهی خانه مطبوعات استان و شهرستان با بسیج رسانه، بهره‌گیری از این ظرفیت را در راستای رسیدن به اهداف اثرگذار دانست و گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی با هماهنگی خانه مطبوعات استان همدان برای رفع برخی مشکلات رسانه‌ها انجام شده است.

در این نشست «شهرام ذبیحی» مسئول بسیج رسانه شهرستان ملایر نیز به برخی اقدامات انجام شده در این حوزه اشاره کرد و گفت: همدلی، وفاق و وحدت موجود بین اصحاب رسانه، مسئولان و مجموعه سپاه و بسیج این شهرستان عاملی مهم برای پیشبرد اهداف است.
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار