فرمانده سپاه ناحیه همدان:
فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای دوباره طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت و در ماه مبارک رمضان در قالب این طرح، در دو نوبت اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه را خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ 21 April 2021

فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای دوباره طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت و در ماه مبارک رمضان در قالب این طرح، در دو نوبت اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه را خواهیم داشت. 

به گزارش تابناک همدان، فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ما در سپاه ناحیه همدان همزمان با سراسر کشور، مرحله اول طرح شهید سلیمانی را از آذر ماه سال گذشته با همکاری شبکه بهداشت آغاز کردیم و بسیجیان شرکت کننده در این طرح‌را در تیم‌های نظارتی حمایتی و مراقبتی سازماندهی نمودیم، که تیم‌های مراقبتی در پایگاه‌های بهداشت، خانه‌های سلامت و مراکز درمانی مستقر شدند، تیم‌های نظارتی با همکاری فرمانداری، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و عزیزان انتظامی نظارت‌ها را بر مراکز و اجتماعات انجام دادند و تیم‌های حمایتی نیز در قالب گروه‌های جهادی و بسته‌های کمک مومنانه فعالیت داشتند.

علی بقایی افزود: با توجه به اوج گیری ویروس کرونا در سطح شهرستان و استان این تیم‌ها یک بار دیگر کار خود را آغاز نموده اند و با قوت در حال اجرای ماموریت‌های خود می‌باشند.

وی خاطر نشان کرد: از مردم عزیزمان درخواست داریم همکاری‌های لازم را با این تیم‌ها داشته باشند و همچنین مراقبت‌های لازم را انجام دهند، از اجتماعات و دورهمی‌ها پرهیز نمایند، تا انشالله به زودی زود کشور ما از بیماری همه گیر کرونا خلاصی یابد. 

وی همچنین گفت: درخواست دیگر ما این است که به جهت ممنوعیت‌هایی که امسال وجود دارد و امکان افطاری دادن نیست لذا عزیزان با نیت خیرخواهانه کمک‌های خالصانه خودشان را در اختیار گروه‌های جهادی و مجموعه پایگاه‌های بسیج قرار دهند تا به نیت بانیان، کمک‌های مومنانه را به افراد نیازمند تهیه و توزیع کنیم.

بقایی گفت: ما در سال گذشته بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کردیم و امسال نیز همین برنامه را خواهیم داشت و تاکنون ۱۴۶۰ بسته تهیه و توزیع شده و در نظر داریم در نیمه ماه مبارک رمضان، همزمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام و عید سعید فطر این برنامه را داسته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار