‍ شهردار همدان :
شهردار همدان به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین "روز ارتش" در مراسمی از چندتن از جانبازان، آزادگان و بازنشستگان ارتش قهرمان تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵ 19 April 2021

 عباس صوفی در این مراسم محدود که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتش اظهار کرد: تجلیل و گرامیداشت انسان‌های ارزشی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری است، از این رو خود را موظف می‌دانیم قدردان جانفشانی‌ها و رشادت‌های ارتش قهرمان باشیم. 

به گزارش تابناک همدان، وی با تاکید بر اینکه آرامش امروز کشور مرهون رشادت‌های ارتش، سپاه و بسیج مردمی است، ادامه داد: تبیین و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین برنامه‌های فرهنگی مدیریت شهری است که متاسفانه در دوسال گذشته به دلیل شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری مراسم درخور شان این عزیزان نیستیم که امیدوارم بعد از عادی شدن شرایط، میزبان جمعیت بیشتری از دلاور مردان ارتش قهرمان باشیم. 

شهردار همدان در ادامه گفت: اجرای طرح‌های مختلف مدیریت شهری در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی زندگی شهروندان است که در این بین خوشبختانه شاهد سطح بالای همکاری‌ها با مجموعه ارتش در جهت تسهیل امور و خدمات بهتر به این عزیزان هستیم.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان نیز در این مراسم گفت: جان برکفان ارتش قهرمان خود را خادم ملت می‌دانند و چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران پس از جنگ و در میدان‌های مختلف همواره در جهت حفظ جان و مال و ناموس کشور از هیچ تلاشی فروگذار نبودند و شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمنده‌های زیادی را تقدیم انقلاب کردند. 
 
امیر سرتیپ دوم نورخدا شاکرمی تصریح کرد: توجه و تجلیل مدیریت شهری همدان از قهرمانان ارتش جمهوری اسلامی اقدام بسیار ارزشمندی است که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: اقدامات شهرداری همدان در حوزه‌های مختلف شهری منجر به افزایش رضایت مندی مردم از این دستگاه خدمات رسان شده است و خوشبختانه علاوه بر شهروندان میهمانان ارتش نیز که به همدان سفر می‌کنند از زیبایی‌ها و نظافت شهر و خدمات ارائه شده رضایت دارند. 

 در خاتمه این مراسم شهردار همدان با اهدای لوح تقدیر از تلاش ها، جانفشانی‌ها و رشادت‌های تعدادی از جانبازان، آزادگان و بازنشستگان ارتش قهرمان تجلیل کرد.

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار