این روز‌ها منتقدان سنتی و یک دهه پیش کشتی همدان بار دیگر عَلم اختلاف با کادر فعلی هیأت کشتی را برافراشته‌اند و انگار برنامه‌ای برای پایان دادن به سهم خواهی از کشتی استان ندارند.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ 17 April 2021
 کشتی همدان قریب به ۱۰ سالی می‎شود که آبستن حواشی زیادی است و دوبنده‌پوشان این استان با حریفی به نام حاشیه دست و پنجه نرم می‎کنند.

یه گزارش تابناک همدان، به نقل از خبرگزاری فارس جلال صابریون، علی رحیمی‌فر، حمیدرضا درویشی، چهره‌هایی هستند که سال‌ها هدف پیکان انتقادات مدعیان کشتی قرار گرفتند و حتی بودند افرادی که در این راه نیز دستان افراد حاشیه‌ساز، صورتشان را نوازش کرد.

حال این بار همین افراد حاشیه‌ساز و پرمُدعای کشتی استان به سراغ رئیس فعلی هیأت کشتی همدان رفته‌اند و بی‌امان در حال حاشیه‌سازی و سنگ اندازی برای او هستند.

«حمیدرضا یاری» بار‌ها اعلام کرده به واسطه دعوت جامعه کشتی استان این سمت را پذیرفته‎، اما می‎بینیم که امروز در میانه راه، پوست موز زیر پایش انداخته و نمی‌گذارند مسیر درست و خوبش را ادامه دهد، این افراد مشخص نیست چه موقع می‎خواهند دست از سهم‌خواهی کشتی استان بردارند و برای یکبار هم که شده خاموش شوند و بگذارند ورزش اول همدان مسیر درست خود را طی کند.

به اذعان کارشناسان گوش‌شکسته، کشتی استان در دوران حمیدرضا یاری مسیر پیشرفت و بازگشت به روز‌های اوج خود را طی می‎کند و اگر با همین روند ادامه دهد دوباره شاهد کسب مدال‌های بین‎المللی برای کشتی همدان خواهیم بود.

این افراد منتقد که تعدادشان از انگشتان دو دست هم تجاوز نمی‎کند بار‌ها به راه‌های مختلف مسائلی را به وجود آورده‌اند و حتی در مباحث کشوری نیز روند غلط خود را ادامه داده‌اند و کار را به جایی رسانده‌اند که به خاطر درگیری فیزیکی و ایجاد حاشیه در اردوی تیم ملی عذرشان را خواسته‌اند.

حال بهانه‌تراشی کرده و از حضور یک مربی دیگر در اردوی ملی‌پوشان جوان و نوجوان گرفته تا عدم حمایت در بازگشت به تیم ملی بزرگسالان، آسمان به ریسمان دوخته و دوباره تیغ انتقادات خود را تیز کرده‌اند تا بی‌افتند به جان پیکره بی‎رمق کشتی همدان.

نکته ماجرا وقتی جالب می‌شود که همین دوستان قهرمان که عناوین خوبی هم در کشتی دارند، خود در رأس کادر اجرایی هیأت کشتی استان قرار داشته و بار‌ها در دوره‎های مختلف استعفا داده و عملکرد ضعیف خود را با چند انتقاد ساده و البته یک استعفا، مخفی نگه‎داشته‌اند تا فرار رو به جلو خود را ادامه دهند.

این مدعیان کشتی همدان بهتر بود تا پایان دوره چهارساله یاری، بر مسند کشتی همدان صبر را پیشه می‎کردند و بعد انتقاد خود را مطرح کنند نه اینکه طبق عادت قدیمی خود در اواسط کار یک رئیس، کشتی همدان را چنان وارد حاشیه کنند که عنان کار از دست کادر اجرایی هیأت خارج شود و نتوانند تمرکز خود را به پیشرفت کشتی و اجرای برنامه‌های تدوین شده معطوف سازند.

امیدواریم سهم خواهی این افراد از کشتی هر چه سریعتر تمام شود و گله و شکایت بردن به استاندار و فرماندار و مدیرکل و رئیس فدراسیون را روزی پایان دهند و بگذارند یک بار هم که شده، کشتی همدان روی خوش به خود دیده تا عقب ماندگی ۱۰ ساله خود را پایان دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار