معاون استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: بررسی‌های صورت گرفته موید کاهش توجه به پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان در سال‌جاری است.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ 17 April 2021
 مصطفی آزادبخت روز شنبه در ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: در حالی شاهد بی اعتنایی به پروتکل‌های بهداشتی هستیم که ویروس کشنده‌تر و دامنه سرایت آن بیشتر شده است و احتمال تکمیل شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی زیاد است.

به گزارش تابناک همدان، وی اضافه کرد: کادر بهداشت و درمان استان همدان در یک جنگ نفس گیر و همه جانبه با ویروس کرونا بوده و با تلاش و مجاهدت درصدد کنترل اپیدمی این ویروس هستند بنابراین باید همه افراد همراهی، همکاری و پشتیبانی لازم را داشته باشند تا در خط مقدم این مبارزه خلل و مشکلی ایجاد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان احتمال داد افرادی با بزرگ‌نمایی برخی کمبود‌های ناشی از افزایش شمار مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها در فضای مجازی درصدد تضعیف روحیه کادر بهداشت و درمان و زیر سوال بردن خدمات این عزیران باشند که باید این موضوع را به دقت رصد و با متخلفان برخورد کرد.

آزادبخت خواستار بررسی علت افزایش آمار مبتلایان به کرونا در همدان شد و اضافه کرد: سیاست ستاد استانی کرونا پیرو سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است بنابراین مصوبات باید بدون برهم زدن نظم و آرامش اجرایی شود.

وی گفت: آمار‌ها به دست آمده گویای این است که استان همدان ۲ هفته سختی پیش رو دارد بنابراین همه مسئولان باید تکالیف خود را به خوبی انجام دهند و دانشگاه علوم پزشکی را در رفع مشکلات به ویژه تامین اکسیژن یاری دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، ویژگی فعالان در مجموعه علوم پزشکی را فرهنگ و ایثار، وجود روحیه گذشت و گذشتن از منیت‌ها دانست و افزود: جوانان این مرز و بوم هشت سال دفاع مقدس را با مظلومیت، گمنامی و ایثار مدیریت کردند در این برهه نیز کادر علوم پزشکی با گمنامی و بی ادعا در حال خدمت به مردم هستند.

آزادبخت در پاسخ به گلایه مندی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از وضعیت بانک‌ها خواستار بازرسی اعضای ستاد صیانت از وضعیت بانک‌ها و ارائه راهکار و پیشنهاد‌های سازنده در راستای تصویب مصوباتی برای کاهش ازدحام و ابتلای کارمندان به کرونا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار