با حضور نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان،
جلسه درس اخلاق با سخنرانی آیت الله طاهامحمدی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری در نیروگاه شهید مفتح برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ 12 April 2021

جلسه درس اخلاق با سخنرانی آیت الله طاهامحمدی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری در نیروگاه شهید مفتح برگزار شد.

 به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، در این جلسه که بنا بر دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا با تعداد محدودی از مدیران و اعضای شورای بسیج نیروگاه برگزار گردید، آیت الله غیاث الدین طاهامحمدی در سخنانی بیان داشت: اعتقادات انسان بر پایه اخلاق استوار است و اکثر انسان‌هایی که از اخلاق نیکو محروم هستند، در اعتقادات خود دچار شکست شده اند.

وی افزود: خالق هستی حق است، دین حق است، مرگ حق است، برزخ و قیامت حق است، پس چه نیکوست که انسان متخلق به اخلاق حسنه باشد.

رئیس بنیاد بوعلی سینا با اشاره به اینکه ما مرگ را می‌میرانیم و مرگ یعنی جدا شدن روح از بدن انسان و این روح تا ابد زنده است افزود: باید دقت کنیم که هر چه را در این دنیا کشت می‌کنیم در آن دنیا برداشت می‌کنیم.

نماینده مردم همدان در خبرگان رهبری در ادامه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است برای تقوی پیشه کردن، تمرین ترس از گناه و ترک محرمات و انجام واجبات.

وی در پایان اضافه کرد؛ در ماه رمضان نه تنها زبان، بلکه چشم و گوش ما هم باید روزه باشد و در یک کلام قلب ما باید روزه باشد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از همکار بازنشسته واحد ایمنی آقای حبیب شیرخان بخاطر سرعت عمل در کار و پیشگیری از ورود صدمه بیشتر به یکی از همکاران آسیب دیده در حادثه سوختگی با اسید تجلیل شد.
همچنین از آقای علی شیری مشعوف به عنوان گزینش گر برتر صنعت آب و برق کشور با اهدای لوح تقدیری با امضاء وزیر نیرو تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار