مدیر کل اقتصادی و دارایی استان همدان: از تمدید مهلت ثبت نام نامزد‌های هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت تا تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱ 09 April 2021
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از اساتید و فعالان بازار سرمایه خواست: جهت عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت، استان همدان ثبت نام کنند.

به گزارش تابناک همدان، سید ناصر محمودی افزود: به اطلاع آن دسته از متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی که قصد دارند به عنوان نامزد عضویت در هیئت مدیره این شرکت‌ها ثبت نام نمایند می‌رساند نظر به تمدید مهلت ثبت نام نامزد‌های هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت تا تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ درخواست می‌شود با مراجعه به"سامانه ستان"به آدرس setan.seo.ir نسبت به ثبت نام در مهلت تعیین شده اقدام نمایند.

وی در خوصی شرایط ثبت نام کنندگان گفت: نامزد‌های عضویت در هیئت مدیره باید حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط و مورد تایید مراجع ذیصلاح تحصیلی و همچنین  تجربه کافی داشته باشند.

محمودی در ادامه گفت: تمامی مدارک باید به صورت کامل و بدون نقص در سامانه مزبور بارگذاری و ارسال شوند لازم به ذکر است به درخواست‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

محمودی خاطر نشان کرد: نحوه امتیاز دهی به واجدین شرایط در اجرای دستور العمل تایید صلاحیت حرفه‌ای خواهد بود که در سایت سازمان به آدرس seo.ir بارگذاری شده است و صرفا افرادی که صلاحیت آن‌ها بر اساس این دستورالعمل احراز شود، امکان شرکت در انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت‌های مذکور را خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار