جانشین فرمانده ناجا از اجرای محدودیت‌های لازم بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا در روز ۱۳ فروردین در کشورخبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار نفر از کارکنان پلیس در هر شیفت در ایام نوروز در حال خدمت هستند و به برقراری امنیت مردم عزیز کمک می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 31 March 2021

 سردار "قاسم رضایی" گفت: با توجه به تصمیمات ومصوبات ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در روز ۱۳ فروردین، پلیس هم برابر همین مصوبات اقدام به اعمال محدودیت‌ها در کشور خواهد کرد.

 به گزارش تابناک همدان، سردار رضایی در ادامه با اشاره به اینکه در نوروز امسال هیچگونه موضوع نا امنی در کشور گزارش نشده است، گفت:بیش از ۲۰۰ هزار نفر از کارکنان پلیس در هر شیفت در ایام نوروز در حال خدمت هستند و به برقراری امنیت مردم عزیزکمک می‌کنند.

 سردار رضایی با اشاره به عملکرد ناجا در سال ۹۹، بیان داشت: دشمن فتنه‌های عمیق و حوادث خطرناکی در سال ۹۹ برای کشور برنامه ریزی کرده بود که بحمدالله با اشراف اطلاعاتی نیرو‌های نظامی و انتظامی و هوشیاری مردم، فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن در نطفه شناسایی و مدیریت شد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات ناجا در مقابله با قاچاق مواد مخدر در سال گذشته، افزود: جمهوری اسلامی ایران و ناجا با کشف بیش از یک هزار تن انواع مواد مخدر که در تمام اقصی نقاط کشور و عمدتا در مرز‌های شرقی کشور کشف شده، توانسته است یک رکورد تاریخی در کشفیات و مقابله با این مواد افیونی را به ثبت برساند.

جانشین فرمانده ناجا با قدردانی از تلاش‌های کارکنان پلیس استان در تمام حوزه‌ها گفت: خوشبختانه امروز در استان هماهنگی‌های بسیار خوبی بین سازمان‌ها وجود دارد و هیچگونه دغدغه مدیریتی وجود ندارد و آرامش وامنیت خوبی در استان حاکم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار