جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است، گفت: اگر دنبال موفقیت هستیم، در کارها نباید در معلول ها گیر کنیم بلکه باید از معلول ها به علت ها، راهکارها و در نهایت به نتیجه برسیم.
کد خبر: ۹۵۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 31 March 2021

 سردار "قاسم رضایی" صبح امروز در حاشیه سفر به استان همدان و در جلسه قرارگاه نوروزی امام رضا (ع) پلیس استان با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید از تلاش های کارکنان انتظامی استان در حوزه های مختلف امنیتی، ترافیکی و انتظامی قدردانی کرد.

به گزارش تابناک همدان، وی با اشاره به تقدیم 8 هزار شهید استان همدان در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، افزود: مردم شریف همدان نقش بسیار موثری در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته اند.

سردار رضایی با ابلاغ سلام فرمانده ناجا به همه کارکنان پلیس همدان، عنوان داشت: بیشتر دغدغه فرمانده ناجا معیشت کارکنان و خانواده های این عزیزان است و به دنبال آرامش و آسایش خانواده های همه کارکنان است.

 این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای طرح ها در سازمان، گفت: طرح های اجرایی نباید به صورت موجی و حبابی باشد بلکه باید تمامی این طرح واقعی و کامل انجام شود.

 سردار رضایی با تاکید بر اهمیت اشراف اطلاعاتی در ماموریت های پلیس، گفت: پلیس باید هم توان خود و هم توان حریفش را بسنجد تا به نتیجه مورد نظرخود برسد.

 این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس در سال 1400 دنبال تحول است، گفت: تحول در اشراف اطلاعاتی، تحول در ضعف و قوت خودی و تحول مدیریتی از جمله این موارد است.

 جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در تحولات مدیریتی باید خوب عمل کنیم، گفت: ارتباط با زیر مجموعه یکی از این تحولات است چرا که همه فرماندهان باید با افراد زیر مجموعه انس داشته باشند.

 سردار رضایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است، گفت: در این راستا پلیس باید خودش را باور کند و بداند که مدیون انقلاب، امام راحل و شهدا است.

 وی در ادامه با تاکید به عدم دخالت کارکنان پلیس در انتخابات، افزود: نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت انتخابات را برعهده دارد و این وظیفه را با قدرت انجام خواهد داد.

 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازمانی در بین کارکنان، گفت: در این موضوع مهم اخلاق مداری، توجه و اهمیت به خانواده و ارتقای روحیه و انگیزه افراد در توان رزم و میزان موفقیت ماموریت های پیش رو بسیار موثر است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است، گفت: اگر دنبال موفقیت هستیم، در کارها نباید در معلول ها گیر کنیم بلکه باید از معلول ها به علت ها، راهکارها و در نهایت به نتیجه برسیم تا ثمره کار و تلاش خود را مشاهده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار