معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کشور:
خسرو رحمانی نماینده رئیس جمعیت ومعاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کشور از پایگاه‌های امدادونجات بین شهری استان همدان بازدید کزد.
کد خبر: ۹۵۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 29 March 2021

در این بازدید ابتدا مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گزارشی از روند امدادرسانی در پایگاه‌های بین شهری و محور‌های مواصلاتی استان در نوروز ۱۴۰۰ ارائه نمودند.

به گزارش  تابناک همدان، رحمانی از پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری تجرک در شهرستان فامنین، گرمگ در شهرستان رزن و پایگاه امدادونجات بین شهری غرب (یادمان شهید میرزایی) بازدید نمودند.
 

وی با اشاره به اینکه نجاتگران سرخ وسفید پوش جمعیت هلال احمر، فرشتگان نجات جاده‌های کشور هستند، از خدمات شبانه روزی نجاتگران پایگاه‌های بین شهری استان همدان تشکر وقدردانی نمود وخاطرنشان کرد: حضور نجاتگران در جاده‌های کشور باعث ایجاد آرامش در مسافران و رانندگان خودرو‌های عبوری می شود

 نماینده رئیس جمعیت هلال احمر با برگزاری نشست با نجاتگران پایگاه‌های مذکور به پای درد دل این عزیزان نشست و از آن‌ها خواست: با حفظ آمادگی روحی و روانی و بالا بردن توان عملیاتی، در حاثه‌های جاده‌ای حضور موثر داشته باشند و تمام توان خود را جهت نجات مصدومان ناشی از تصادفات بکار گیرند و تلاش بی وقفه و آمادگی شبانه روزی نجاتگران را نوعی فعالیت بشردوستانه ذکر کرد که تمام وقت خود را وقف نجات همنوعان خود نموده اند.

وی در پایان: از قسمت‌های مختلف پایگاه‌ها، تجهیزات و امکانات موجود بازدید کرد.

لازم به ذکر است از زمان انتصاب وی بعنوان معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر، این دومین بار است که بعنوان نماینده رئیس جمعیت در استان همدان حضور یافته و ضمن ارزیابی عملکرد، از قسمت‌های مختلف جمعیت هلال احمر استان بازدید می‌نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار