رئیس کل دادگستری استان همدان:
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه مدیریتی صحیح و انقلابی می‌تواند کشور را از موانع اقتصادی عبور دهد، گفت: امیدواریم با شروع به کار دولتی جوان، انقلابی و عدالتخواه مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه مرتفع شود.
کد خبر: ۹۵۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷ 28 March 2021

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه مدیریتی صحیح و انقلابی می‌تواند کشور را از موانع اقتصادی عبور دهد، گفت: امیدواریم با شروع به کار دولتی جوان، انقلابی و عدالتخواه مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه مرتفع شود.

به گزارش تابناک همدان؛ «محمدرضا عدالتخواه» در جلسه شورای معاونین دادگستری کل استان همدان با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، حلول فصل بهار و آغاز سال ۱۴۰۰ هجری خورشیدی، از مجاهدت‌های خالصانه قضات و کارکنان این دستگاه در سال گذشته قدردانی کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» گفت: رهبر انقلاب بر اساس اولویت‌ها و ضرورت‌های کشور، هر ساله عنوان مربوطه را اعلام می‌کنند و در سالیان اخیر با توجه به وضع موجود محوریت عناوین مطرح شده با موضوع اقتصاد و تولید بوده است.

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: نامگذاری سال جدید نیز مرتبط با مسئله بسیار مهم اقتصادی و تبیین راه‌های اساسی از جمله پشتیبانی و حمایت از تولید و رفع موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان است.

عدالتخواه در ادامه با اشاره به شاخصه‌های تعیین شده در منویات اخیر راهبر فرزانه انقلاب درخصوص ویژگی‌های انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، عنوان کرد: رتبه اقتصادی کشور در مقایسه با سایر کشور‌های جهان و شکست سیاست تحریم حداکثری علیه ایران اسلامی نشان داد ایران و انقلاب اسلامی ظرفیت عبور از موانع را دارد که نیازمند مدیریتی صحیح و انقلابی است.

وی ابراز امیدواری کرد با شروع به کار دولتی جوان، انقلابی و عدالتخواه مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه مرتفع شود و مردم شریف ایران اسلامی آن گونه که شایستگی آن را دارند از مواهب و نعمات زندگی برخوردار شده و گرفتار مشکلات معیشتی نشوند.

جلسه شورای معاونین دادگستری کل استان همدان امروز و در نخستین شنبه کاری برگزار شد. در این جلسه از آنجا که دستگاه قضایی همدان برنامه محور است و در این زمینه نیز مورد تقدیر حجت الاسلام اژه‌ای معاون اول قوه قضایی قرار گرفته است، آمار پرونده‌های ورودی، مختومه و مانده دادگستری استان در سال ۱۳۹۹ بررسی و برنامه تنظیمی برای سال ۱۴۰۰ هر یک از حوزه‌های قضائی دادگستری استان نیز اعلام شد، تا با تبادل نظر در این باره پس از تصویب برای اجراء به واحد‌های قضائی استان ابلاغ شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار