‍ فرماندار همدان:
محمد علی محمدی در شورای اداری شهرستان همدان با اشاره به نگاه هوشمندانه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌ها گفت: رونق تولید در گرو رفع موانع است که باید در این راستا تلاش کنیم و خوب تصمیم بگیریم.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 28 March 2021
فرماندار همدان تصریح کرد: مسئولیت ما محقق شدن این موضوع است و در همه عرصه‌ها با تصمیم سازی خوب باید از تولید حمایت کنیم و موانع را از پیش روی تولید کنندگان برداریم.

به گزارش تابناک همدان، محمدی با بیان اینکه ۶۱ پروژه محرک توسعه و اولویت دار در سطح شهرستان داریم تاکید کرد: اجرای این طرح‌ها زمینه ساز رونق تولید و اشتغال است که مدیران ذیربط بر اساس اولویت‌ها باید نسبت به پیگیری اقدام نمایند.

وی تکمیل راه آهن همدان، ملایر و سنندج را از جمله طرح‌های مهم در دست اجرا دانست و افزود: در بخش مسکن نیز پروژ‌ها های طرح اقدام ملی مسکن و مسکن ویژه اقشار حمایتی بطور ویژه درحال اجرا است.
 
فرماندار همدان موضوع جلوگیری از خام فروشی و حمایت از تولیدات داخلی را از جمله ضرورت‌های پیش بینی شده در شهرستان عنوان کرد و گفت: احداث شهرک صنعتی سیر همدان در این راستا با جدیت در حال پیگیری است.

محمدی با اشاره به اجرای طرح تعادل بخشی منابع از جمله منابع آب شهرستان اضافه کرد: در زمینه توسعه کشت گلخانه‌ای سال گذشته سهمیه ۱۱.۵ هکتاری شهرستان محقق شد.

وی افزود: در راستای ایجاد توازن منطقه‌ای و محرومیت زدایی اجرای مجتمع کشت و صنعت یاس با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و احداث گاوداری ۶ هزار راسی شستا در منطقه قهاوند درحال انجام است.

محمدی در ادامه انتخابات را اولویت دیگر پیش رو در سال جاری دانست و اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم و فراهم نمودن زمینه مشارکت حداکثری مردم بعنوان هدف اصلی باید مد نظر باشد.

فرماندار همدان افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به حفظ بیطرفی و عدم استفاده از امکانات دولتی برای کاندیدای خاص توجه لازم را بعمل آورند.

وی اضافه کرد: تشکیل ستاد انتخابات شهرستان و کمیته‌های تخصصی ذیربط؛ تشکیل هیات اجرایی و ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌ها ازفرایند انتخابات به انجام رسیده و هم اکنون در مرحله بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات اجرایی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار