حاجی بابایی در شورای اداری همدان:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی باحضور در نخستین شورای اداری سال۱۴۰۰شهرستان همدان گفت: مُرّ قانون، اساس کار انتخابات بعنوان مهمترین رویداد سال پیش رو است.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 28 March 2021
حمیدرضا حاجی بابایی در ادامه تصریح کرد: همه تلاش‌ها برای تحقق حضور حماسی و حداکثری مردم باشد و از جانب داری پرهیز کنیم.

به گزارش تابناک همدان، رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای افزود: سال گذشته که شعار آن جهش تولید بود متاسفانه اتفاقات خوبی در اقتصاد و تولید رقم نخورد بلکه معیشت و اقتصاد مردم ضعیف‌تر شد؛ اما امروز در این مملکت همه در حال کار و تلاش هستند باید بیشتر همت کنیم.

وی تاکید کرد: همه در داخل نظام قرار داریم پس باید مساعی خود را معطوف به تقویت نظام کنیم و از سیاه‌نمایی دست برداریم.
وی همچنین پیشرفت را مهمترین رکن برای هدف‌گذاری‌های عمومی خواند و خاطرنشان کرد: پیگیری‌های انجام شده برای تحقق توسعه همه جانبه استان فراتر از انتظارات بوده و چندین برابر پیش بینی‌های مالی برای استان بودجه تامین شده است.

حاجی بابایی اتصال راه آهن همدان به استان‌های غرب کشور را یکی از مهمترین اقدامات در راستای تحقق پیشرفت برای همدان قلمداد کرد و اذعان کرد: اگر چنین اتفاقاتی رقم نخورد اشتغال مولد هم اتفاق نمی‌افتاد بنابراین فرصت سازی آمده و فرصت سوزی از بین رفته است.

وی گسترش شبکه آب و فاضلاب را برای شهرستان همدان بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در پایان امسال قرار بر پایان مشکلات آب و فاضلاب حاشیه شهر همدان داریم و به همین ترتیب برای تمام نقاط شهرستان دنبال روند پشتیبانی و مانع زدایی هستیم.

 این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان افق بسیار روشن با توسعه و پیشرفت تأسیسات بیمارستانی بی بدیل پدیدار شده است که مرکز جامع سرطان و بیمارستان اکباتان نمونه بارزی از این خدمت ماندگار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار