رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی و دستگیری سه سارق خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷ 26 March 2021
 سرهنگ "علی اسدبیگی"، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت سیم و کابل مخابرات در سطح شهر همدان به مقدار تقریبی ۴۰۰ متر به فاصله سه تیر مخابراتی با این شیوه و شگرد که سارقان در یک گروه سه نفره با یک دستگاه خودروسواری پراید با در دست داشتن قیچی و سیم چین بزرگ اقدام به سرقت کرده و از محل متواری شده اند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش تابناک همدان، وی افزود: موضوع در قرار گاه نوروزی مطرح و با حضور نماینده حقوقی مخابرات در محل و با توجه به این که در محدوده سرقت در چندین روز اخیر و اسفند ماه سال ۹۹  چندین سرقت صورت گرفته بود، با اقدامات اطلاعاتی و همکاری خوب کارکنان کلانتری ۱۱ شکریه، یکی از سارقان شناسایی و اقدامات فنی و اطلاعاتی جهت شناسایی مخفیگاه وی آغاز شد.

 سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: با انجام گشت زنی نامحسوس و اقدامات پلیسی متهم در مخفیگاهش در حال سوزاندن سیم‌های مسروقه و در یک عملیات غافلگیرانه با دو همدست خود دستگیر شد.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از داخل خودرو متهمان، ابزار آلات سرقت از قبیل سیم چین، قیچی بزرگ، اره دستی، چکش آهنی بزرگ و حدودا" یکصد کیلو سیم کابل و مخابراتی سوخته کشف و سارقان به همراه اموال مسروقه به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 سرهنگ اسدبیگی بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف و کلیه محل‌های سرقت شناسایی و تایید شد و با حضور نماینده حقوقی مخابرات استان همدان پرونده نامبردگان به دادسرا ارسال و از آن طریق با قرار صادره مناسب روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار