فرمانده انتظامی شهرستان "اسدآباد"، نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس شهرستان را در چهارمین روز از طرح نوروزی در سطح شهرستان تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ 23 March 2021
سرهنگ" افشین یاری"، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده، به ویژه منطقه‌ای که با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

به گزارش تابناک همدان،  وی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر کشف مقدار یک کیلو و ۳۶۹ گرم مواد مخدراز نوع تریاک و ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل، یک نفر سارق و ۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

 سرهنگ یاری از اجرای طرح ارتقاء انضباط اجتماعی سخن به میان آورد و ادامه داد: در این مدت ۴ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم، متخلف و یا تحت پیگرد قضائی نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با تبریک سال نو و آرزوی سالی توام با سلامتی و موفقیت برای شهروندان، خواستار رعایت توصیه‌های پلیسی و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار