زنگنه با اشاره به اینکه در حال حاضر در سطح حوزه تنظیم بازار ورود پیدا کرده و به صورت صبح و عصر اکیپ‌های ما در سطح بازار هستند گفت: علاوه بر این گشت‌های مشترک نیز با ادارات مربوطه نظارت لازم را بر توزیع مرغ و برنج میوه و سایر اقلام در سطح بازار دارند.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 18 March 2021
 رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ملایر از انجام ۲۱ هزار و ۸۹۳ مورد بازرسی در ۱۱ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر کامران زنگنه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر به عنوان یک مسئله مهم در سراسر کشور مطرح شده است مسئله مرغ است که در این زمینه جلساتی برای رفع مشکل در شهرستان ملایر با مسئولان فرمانداری و ادارات مربوطه تشکیل شد تا بتوانیم این مشکل را در سطح شهرستان حل کنیم.

وی بیان کرد: کمبود مرغ دراستان و کشور وجود ندارد، متاسفانه مشکلی که باعث ایجاد جو روانی کمبود مرغ و ایجاد صف‌های طولانی در بین مردم شده تقاضای بیش از اندازه مصرف و نبود نظارت بر توزیع درست است.
 


انجام ۲۱ هزار و و ۸۹۳ مورد بازرسی/ فعالیت ۲۰۲ واحد معتبر صنعتی در ملایر
 
زنگنه افزود: طبق آماری که داریم جوجه‌ریزی امسال بیش از سنوات گذشته بوده است و خوراک و نهاده‌ها هم می‌رسد.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ملایر با بیان اینکه الان مرغ به اندازه کافی وجود دارد و در سطح کشور و استان نیز مشکلی نداریم عنوان کرد: اجازه خروج مرغ زنده از استان داده نشده است و مرغ به اندازه کافی وجود دارد.

زنگنه در ادامه گفت : اولویت اول ما مردم است، ولی متاسفانه مشکلی که وجود دارد این است که مردم دنبال مرغ و تقاضای بیش از حد دارند و همین باعث صف‌های طولانی شده است.

رئیس اداره صمت ملایر با اشاره به اینکه برای روز‌های بعدی هم برنامه‌ریزی شده، بیان کرد: مردم باید به اندازه مصرف خرید کنند و نگران نباشند که مرغ یافت نشود و بعد از یکی دو روز تعطیلی در روز‌های نوروز دوباره کشتارگاه نسبت به کشتار اقدام می‌کنند.

 زنگنه در ادامه در خصوص بازرسی‌ها با بیان اینکه در واقع گرانی با گرانفروشی فرق دارد و برخی اجناس گران شده است گفت: در ماه گذشته ۲۲۷ مورد تخلف به تعزیرات داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: ما به اندازه برای خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کنیم و در این زمینه در راستای نظارت و بازرسی‌ها در شهرستان ملایر را به هشت منطقه تقسیم کرده ایم.

زنگنه با اشاره به اینکه در حال حاضر در سطح حوزه تنظیم بازار ورود پیدا کرده و به صورت صبح و عصر اکیپ‌های ما در سطح بازار هستند اصافه کرد: علاوه بر این گشت‌های مشترک نیز با ادارات مربوطه نظارت لازم را بر توزیع مرغ و برنج میوه و سایر اقلام در سطح بازار دارند.

 وی اظهار کرد: به اکثر مراکز فروش پوشاک و جا‌هایی که بیشتر فروش دارند  در خصوص نشان دادن فاکتور و آن‌هایی که برچسب قیمت نداشته تذکر لازم داده شده است.
 
انجام ۲۱ هزار و و ۸۹۳ مورد بازرسی/ فعالیت ۲۰۲ واحد معتبر صنعتی در ملایر

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ملایر یاد آور شد: کارگروه تنظیم بازار به صورت مستمر تشکیل می‌شود و بیشتر تذکرات ما در ایام کرونا درخصوص مسائل بهداشتی بوده است.

وی در خصوص تولید و توزیع ماسک نیز گفت: از بهمن ماه سال گذشته تا امروز بیش ۶ میلیون عدد ماسک با فعالیت بیش از ۵۰ کارگاه در شهرستان ملایر انجام شد و ۸۰۰ هزار عدد ماسک به صورت رایگان با همکاری اداره صنعت و معدن در بین اقشار ادارات و نهاد‌ها توزیع شده است.

زنگنه در خصوص میوه شب عید نیز با بیان اینکه توزیع میوه به میزان یکصد تن پرتقال به قیمت مصوب ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان و سیب زرد و سیب قرمز نیز به قیمت ۸ هزار توامن در ملایر از دو روز گذشته شروع شد گفت: در این زمینه ۱۰. نقطه در شهر ملایر و چند نقطه در شهر‌ها و بخش‌های تابع در نظر گرفته شده است. 

وی در ادامه با اشاره به بازرسی‌ها امسال ۲۱ هزار و ۸۹۳ مورد بازرسی تا پایان بهمن ماه امسال توسط این اداره انجام شده است اعلام کرد: در این زمینه ۲ هزار پرونده با ارزش ریالی ۸۸ میلیارد ریال به تعزیرات معرفی معرفی شده است.

 وی ضمن تقدیر از همکاری نهاد‌های مربوطه و اتاق اصناف با این اداره گفت: مردم می‌توانند هر نوع تخلف را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ملایر اظهار امیدواری کرد و گفت: ملایر از نظر صنعت از استان جلوتر است، سرمایه‌گذاری‌های زیادی در شهرستان انجام شده و آینده خوب و درخشانی را برای شهرستان ملایر پیش بینی می‌کنیم.

زنگنه  خبر داد: جواز تاسیس صادره در سال ۹۹ حدود یک میلیارد و ۵۹۴ میلیارد تومان بوده است و  همچنین در سال جاری ۹ مورد پروانه بهره‌برداری با ۲۰۶ میلیارد و ۱۸۰ نفر اشتغال انجام شده است.

رئیس اداره صمت ملایر اضافه کرد: ۲۰۲ واحد صنعتی معتبر در سطح شهرستان ملایر داریم و ۱۰ واحد امسال با ۱۳۲ نفر اشتغال احیا شده است.
 
انجام ۲۱ هزار و و ۸۹۳ مورد بازرسی/ فعالیت ۲۰۲ واحد معتبر صنعتی در ملایر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار