استاندار همدان:
سید سعید شاهرخی گفت: اقدامات ماندگاری در استان بنیانگذاری شده که نوعی ریل‌گذاری برای دولت‌های آینده است
کد خبر: ۹۴۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 18 March 2021
استاندار همدان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان که با حضور معاونان استاندار، فرمانداران شهرستان‌های دهگانه و مدیران کل استانی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید و بهار طبیعت، گفت: دولت بر این باور است که در استان همدان به‌صورت جدی در حوزه‌های مختلف جهش صورت گرفته است. 

به گزارش تابناک همدان، وی افزود:  با توجه به اقدامات انجام شده در مجموع، ۲۵هزار شغل در سال ۱۳۹۹ ایجاد شده است.

شاهرخی گفت: میانگین ایجاد اشتغال در شهرستان‌های دهگانه استان همدان  ۱۲۸درصد است.

استاندار همدان تصریح کرد: در برنامه سه ساله توسعه استان،  ۵هزار میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در هر سال پیش‌بینی شده، که فقط طبق گزارش بخش اشتغال بیش از ۷هزار میلیارد تومان در استان در سال ۹۹ سرمایه‌گذاری انجان شده است. 

وی گفت:  میزان کل سرمایه‌گذاری در سال ۹۹ در استان همدان بیش از ۱۰هزار میلیارد تومان است. 

شاهرخی گفت:  در استان همدان هر دو سال یک سد به بهره‌برداری رسیده است.  

وی اشاره کرد: تامین آب سالم و مطمئن در دنیا برای مردم محترم شهر ملایر یکی از اقدامات مهمی است که پس از سال‌ها در استان انجام شده است. 

شاهرخی تصریح کرد: با توجه به شاخص‌ها، آمارها و ارقامی که در دست است، اقدامات شاخص و چشم‌گیری در حوزه‌های مختلف در استان همدان انجام شده است.

استاندار افزود: توفیقات و موفقیت‌هایی که تا کنون در استان رقم خورده در شرایط سخت اقتصادی، تحمل فشار حداکثری دشمن و در سایه شوم گسترش ویروس کرونا صورت گرفته است.

وی گفت: تلاش و کوشش مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق برنامه راهبردی سه ساله توسعه استان قابل تقدیر و تشکر است. 

شاهرخی درادامه:  از تلاش‌هاق آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان که با نگاه بلند و تفکر روشن در راستای وحدت، همدلی و وفاق در استان، تشکر و قدردانی می‌کنیم، همچنین از مجموعه علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان که در این مدت ایثارگرانه در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا خوش درخشیدند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: در سال آینده همچنان با قدرت توان مضاعف اقدامات در دست اقدام را دنبال خواهیم کرد.

 شاهرخی در مورد برنامه‌ سه ساله توسعه استان گفت:  تا پایان سال ۱۴۰۰ با همان جزئیات به قوت خود باقی است و تا آخرین روز به‌دنبال تحقق آن هستیم.

وی تاکید کرد: تقویت معیشت، حمایت از تولید، ایجاد شغل جدید برای جوانان، توجه به سلامت مردم در سال آینده با توان مضاعف پیگیری خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار