مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان با اعلام تبدیل رایگان ۲ هزار و ۵۷۸ خودروی عمومی از آغاز طرح تبدیل خودرو‌های مسافربر اینترنتی و آژانس‌ها نیز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 16 March 2021

 امین روستایی گفت: از این تعداد ۲ هزار و پانصد و ۸ خودرو از انواع وانت و ۷۰ دستگاه نیز تاکسی درون و بیرون شهری بوده که واجد شرایط و از طرح تبدیل رایگان خودرو‌های عمومی بهره برده اند.

به گزارش تابناک همدان، وی ادامه داد: کارشناسان منطقه به صورت مستمر از کارگاه‌های مجاز تبدیل بازدید و از نزدیک روند و نحوه انجام کار را پایش و نظارت خواهند کرد.

مدیر منطقه همدان با اشاره به مصاحبه اخیر مهندس ده چشمه قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: مسافربر‌های اینترنتی و آژانس‌ها برای استفاده از تسهیلات بلاعوض دولتی برای گازسوزکردن خودرو‌ها باید منتظر پیامکی از سوی وزارت کشور باشند، افزود: شناسایی خودرو‌های مسافربر اینترنتی و آژانس‌ها از سوی وزارت کشور انجام شده و پیامک دعوت به تبدیل این دسته از خودرو‌ها نیز از سوی آن وزارتخانه ارسال می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام این دسته از خودرو‌ها آغاز شده است و قرار است دولت حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد از منابع مالی مورد نیاز برای گازسوزکردن مسافربر‌های اینترنتی و آژانس‌ها را در قالب وام بلاعوض تامین کند و مالکان خودرو تنها ۲۰ تا ۲۵ درصد هزینه را پرداخت می‌کنند.

روستایی با اشاره به اینکه خودرو‌های مسافربر اینترنتی و آژانس‌ها بر اساس پیمایش و پرمصرف بودن اولویت‌بندی شده‌اند، اظهار داشت: پرداخت از سوی مالک خودرو زمانی انجام می‌شود که متقاضی در سامانه اینتنرنتی GCR.NIOPDC.IR با موفقیت ثبت نام نموده وکارگاه مربوطه انتخاب شده و در صف انتظار قرار گیرند.

وی از افزایش تعداد کارگاه‌های مجاز تبدیل خودرو‌های تک سوز به دوگانه سوز استان از ۵ به ۷ مرکز برای تسهیل و تسریع در امور مربوط خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار