اعضای بنیاد فارابی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوانان که از ۴ مهرماه امسال به میزبانی همدان برگزار می‌شود با نماینده ولی فقیه در همدان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 16 September 2015
اعضای بنیاد فارابی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوانان که از ۴ مهرماه امسال به میزبانی همدان برگزار می‌شود با نماینده ولی فقیه در همدان دیدار کردند.

به گزارش تسنیم؛ در این دیدار دبیر جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوان، علیرضا شجاع نوری، مدیرکل ارشاد همدان، معاون فرهنگی ارشاد، مدیر امور جشنواره‏‌های بنیاد سینمایی فارابی، جلیل اکبری صحت، مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی و سایر مسئولان حضور داشتند.

دبیر جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوان در این دیدار اظهار داشت: امسال برای چندمین مرتبه همدان میزبانی جشنواره فیلم‌های نوجوان را با این نگاه که نوجوانان مستحق توجه ویژه از سوی بزرگترها هستند، برعهده دارد.

علیرضا شجاع نوری بیان کرد: توجهات ویژه به گروه سنی نوجوانان سبب می شود تا نسل‌های فاخر و با اعتماد به نفسی را در کشور داشته باشیم.

جامعه فرهنگی به رهنمودهای علما و روحانیون نیازمند است

شجاع نوری با اشاره به اینکه استقبال مسئولان و مردم همدان از بازگرداندن جشنواره فیلم به همدان بسیار قابل توجه بوده است، گفت: استاندار همدان به همراه معاونان وی برای برپایی این جشنواره در همدان لطف بسیاری داشتند و امیدواریم این جشنواره در تراز جمهوری اسلامی ایران به میزبانی این استان به خوبی برگزار شود.

شجاع نوری عنوان کرد: به خوبی در همدان مشهود است که روحانیت حامی فرهنگ و هنر اصیل اسلامی است و این سبب دلگرمی هنرمندان در عرصه فیلم را فراهم می‌کند.

دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان تصریح کرد: جامعه فرهنگی به رهنمودهای علما و روحانیون نیازمند است چرا که به وسیله آن می توان فرهنگ را در جامعه نهادینه کرد.

‌ به گزارش تسنیم، جشنواره بین المللی فیلم‏های نوجوانان از ۴ تا ۸ مهر ماه سال جاری در شهر همدان برگزار می‏‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار