مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان افتتاح کرد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از افتتاح ۳۳خانه هلال در روستا‌های این استان با حضور مسئول هماهنگی خانه‌های هلال سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 10 March 2021
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه تاکنون ۱۱۰خانه هلال فعالیت خود را در روستا‌های استان همدان آغاز کرده اند، از افتتاح ۳۳خانه هلال دیگر با حضور مسئول دفتر هماهنگی خانه‌های هلال کشور خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، وی در توضیح گفت: بیستم اسفندماه سال جاری و مقارن با هفته احسان و نیکوکاری، آئین آغاز به کار رسمی ۱۹ خانه هلال در شهرستان همدان و ۱۴خانه هلال در شهرستان ملایر با حضور جمعی از مسئولان برگزار خواهد شد.

وی اهدای حکم به مسئولین خانه‌های هلال و تقدیر از مسئولان خانه‌های هلال فعال استان همدان در یک سال گذشته را از جمله برنامه‌هایی دانست که در حاشیه این آئین افتتاح صورت می‌پذیرد.

علی سنجربگی با اشاره به اینکه خانه‌های هلال در نزدیکترین سطح ارتباطی به مردم قرار دارند، رویکرد رئیس جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر اهتمام نسبت به ایجاد و فعالیت خانه‌های هلال را قابل تحسین قلمداد کرد و افزود: خانه‌های هلال با حفظ و بهره برداری از سرمایه‌های ارزشمند انسانی و اجتماعی در سطوح کوچکتری همچون روستاها، نقش اثرگذاری در مدیریت بحران‌ها ایفا خواهند نمود.

وی با بیان اینکه خانه‌های هلال همچون یک شعبه جمعیت هلال احمر، اختیارعمل را در دست خواهند داشت، دعوت از اهالی روستا برای عضویت در این نهاد مردمی، برگزاری دوره‌های آموزشی، جمع آوری کمک‌های مردمی برای حادثه دیدگان و... را بخشی از وظایفی دانست که برعهده مسئول هر خانه هلال قرار داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان به افتتاح سه خانه هلال دیگر در روستا‌های تویسرکان و فامنین تا پایان سالجاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با پیوستن ساکنین روستا‌ها به خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر از طریق خانه‌های هلال، شاهد توسعه بیش از پیش خدمت رسانی به مردم شریف استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار