نظارت بر توزیع کالا وخدمات، ایجاد بسترمناسب برای تامین مایحتاج عمومی، رسیدگی سریع و دقیق به شکایات مردمی و پرونده‌های تشکیل شده از اهداف اجرای طرح تشدید نظارت بازرسی و تنظیم بازار است.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ 09 March 2021

گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار، رئیس اداره صمت، رئیس اداره اماکن عمومی، فرمانده بسیج اصناف، اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و بازرسان فرمانداری ویژه و اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ملایر اجرا شد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ملایر گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال طرح تشدید نظارتی، بازرسی و تنظیم بازار شب عید و همچنین نظارت اعضای ستاد تنظیم بازار از روند کار بازرسان اداره صمت در سطح شهر فعال است.

لیلا غفاری روز یکشنبه در بازدید از صنوف شهر اظهار داشت: نظارت بر توزیع کالا وخدمات، ایجاد بسترمناسب برای تامین مایحتاج عمومی، رسیدگی سریع و دقیق به شکایات مردمی و پرونده‌های تشکیل شده از اهداف اجرای طرح تشدید نظارت بازرسی و تنظیم بازار است.

وی بیان کرد: نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره ای، موادغذایی، پوشاک، آجیل و خشکبار در اجرای این طرح قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به نقش حیاتی زنجیره توزیع در تامین اقلام مورد نیاز شهروندان و وجود اقلام خوراکی مورد نیاز مردم در بازار عنوان کرد: عدم مدیریت فروشگاه‌ها برای توزیع باعث نگرانی شهروندان شده است.

معاون فرماندار افزود: این اکیپ‌هایی در قالب طرح مشترک در روز‌های تعطیل نیز فعالیت داشته و با تخلفاتی نظیرگرانفروشی، تقلب، عدم درج قیمت خدمات، عدم صدور صورتحساب و نظایر آن بر وفق مقررات برخورد قانونی لازم صورت خواهند داد.

در این بازرسی که از صنوف خیابان‌های شهدا، خیام، سعدی، پارک چمران و طلوعی صورت گرفت یک واحد قصابی به دلیل نصب غیر قانونی بنر تخفیف گوشت تنظیم بازار، عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی به تعزیرات معرفی و چندین مغازه لباس فروشی، کفش و فروشگاه سطح شهر اخطار داده شد.
 
 
 
طرح نظارت و بازرسی بازار شب عید در ملایر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار