‍ مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت:اختتامیه جشنواره ابوذر استان همدان با معرفی نفرات و آثار برتر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ 09 March 2021
نفرات برتر جشنواره ابودر مشخص شد
 
مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت:اختتامیه جشنواره ابوذر استان همدان با معرفی نفرات و آثار برتر برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان ناصر قوامی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر در سال ۹۹ با ۱۱۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، مقاله و یادداشت، فیلم کوتاه و گزارش داوری شد، ادامه داد:۱۵ اثر از فعالین رسانه‌ای استان همدان با داوری به عنوان آثار برگزیده به مرحله جشنواره کشوری معرفی شدند.

مسئول بسیج رسانه همدان با اشاره به دستورالعمل‌های ستادملی کرونا، ادامه داد:به دلیل رعایت این دستورالعمل‌ها مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان با حضور شورای قشر بسیج رسانه و فعالین این حوزه امروز سه شنبه ۱۹ اسفندماه بصورت محدود برگزار می‌شود.

قوامی با بیان اینکه جشنواره ابوذر در جهت معرفی و ایجاد بستر رسانه تراز انقلاب اسلامی شکل گرفته است، ادامه داد:رسانه‌ها باید بتوانند در فضایی آرام و منطقی به بیان دغدغه‌ها و مطالبات مردم و انقلاب اسلامی بپردازند.

وی جشنواره ابوذر را یادآور زبان حق گوی یار حضرت پیامبر (ص) و حضرت امیر (ع) در برار سختی و مشکلات جامعه دانست و گفت:رسانه‌ها باید همچون ابوذر برای احیای مطالبات مردم و انقلاب اسلامی از مجموعه مدیریتی تلاش کنند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان ایستادن در راه روشن و مستقیم انقلاب اسلامی را بدون مطالبه گری رسانه نشدنی دانست و گفت:تلاش خواهیم کرد با برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوع فضای مطالبه گری در استان را گسترش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار