‍ طرح " استقبال از بهار همراه با پویش من یک پاکبانم" در منطقه دو شهرداری آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 06 March 2021
‍ طرح " استقبال از بهار همراه با پویش من یک پاکبانم" در منطقه دو شهرداری آغاز شد.

 به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی منطقه دو شهرداری مهندس جلیلوند مدیر منطقه با ذکر این خبر و با اشاره به نحوه اجرای این طرح در آستانه سال جدید، بیان کرد: طرح "استقبال از بهار" امسال از ۱۶ اسفندماه و در سه مرحله زمانبندی شده اجرا خواهد شد و در مرحله اول که از اول ارائه خدمات محله‌ای مد نظر خواهد بود که طی آن عملیاتی همچون: حذف موانع فیزیکی، جمع آوری مصالح و نخاله، پاکسازی مبلمان شهری، امحاء دیوارنوشته‌های غیرمجاز و سفیدکاری دیوار‌ها، ترمیم جداول، لایروبی جوب‌ها و کانال‌ها، حذف پل‌های زاید و ترمیم پل‌های معیوب، همسطح سازی دریچه ها، ساماندهی و پاکسازی و نیز شستشوی باکس‌های زباله و رسیدگی به وضعیت ظاهری باکس‌ها و لکه گیری آسفالت در معابر فرعی و داخل محلات اجرا خواهد شد.

 وی افزود: مرحله دوم این طرح نیز در قالب کاشت انواع گل و نهال و نیز هرس درختان در معابر اصلی شهر به مرحله اجرا درخواهد آمد.
مدیر منطقه دو مرحله سوم طرح " استقبال از بهار" را نیز شامل عملیات دو مرحله قبلی به علاوه رنگ آمیزی مبلمان شهری (از جمله رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها، تابلو‌های ترافیکی)، شستشوی مبلمان شهری (شستشوی جداول، نرده‌ها، تابلو‌ها و علائم ترافیکی)، نصب انواع المان و سفره هفت سین نوروزی و نیز رسیدگی به وضعیت سرویس بهداشتی‌های سطح شهر برشمرد که تا نوروز ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

 مدیر منطقه دو از آغاز طرح پویش من یک پاکبانم توسط منطقه دو شهرداری خبر داد و افزود: در راستای وظیفه انسانی در خدمت به شهروندان عزیز همدانی همراه با طرح استقبال از بهار این پویش را آغاز کردیم تا در کنار نقش ویژه فرهنگ سازی، کمک حالی باشد برای پاکبانان عزیز در حفظ نظافت و پاکیزی شهر..

 جلیلوند در پایان، بر تلاش شبانه روزی نیرو‌های معاونت خدماتی شهری منطقه برای آماده سازی هرچه بهتر شهر جهت ایام نوروز تاکید کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار