به همت حوزه‌های مقاومت خواهران و معاونت اجتماعی سپاه ناحیه همدان، هفت سری جهیزیه و یک عدد سیسمونی برای نو عروس و داماد‌های کم بضاعت همدانی، تهیه و اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 06 March 2021

به همت حوزه‌های مقاومت خواهران و معاونت اجتماعی سپاه ناحیه همدان، هفت سری جهیزیه و یک عدد سیسمونی برای نو عروس و داماد‌های کم بضاعت همدانی، تهیه و اهدا شد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان در مراسم اهدای جهیزیه و سیسمونی به نو عروس و داماد‌ها ضمن قدرانی ازخیرین وحوز‌های خواهران بسیج که درتهیه جهیزیه وسیمونی نقش داشتند، اظهارداشت: مانباید فرمایشات مقام معظم رهبری دردیدار با گروه‌های جهادی که درتابستان وآذر سال ۹۸ انجام شد را فراموش کنیم که فرمودند؛ کار‌های خوب باید تبلیغ و به مردم اطلاع رسانی شود.

 علی بقایی تصریح کرد: همه مادارای زندگی و خانواده هستیم و می‌دانیم که تامین هرقلم ازاین جهزیه وسیمیونی چه هزینه کلانی دربردارد لذا کار شما بسیار ارزشمند است.

بقایی گفت: این کار‌ها یک تکلیف است، البته نه"تکلیف سازمانی، بلکه یک تکلیف انقلابی بوده و ما از لحاظ اخلاقی وظیفه داریم به خانواده‌های نیازمند با حفظ کرامت خدمات رسانی را انجام دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: همت شما همت بلندی است، از آدم‌های بزرگ و با همت بالا انتظار بالایی هم می‌رود، لذا برنامه ریزی کنید این کار را در ماه رمضان و هفته بسیج و دفاع مقدس با تعداد بالاتری تکرار کنید که هم دارای اثرات اجتماعی بالایی است و هم باقیات و صالحاتی برای قبر و قیامت می‌باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تیموری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
واقعا نیازمندم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار