سردار "سلمان امیری " با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای شناسایی و برخورد قانونی با افراد سودجو و محتکر، ماموران پاسگاه انتظامی بخش "سامن" شهرستان ملایر به همراه ماموران پلیس اطلاعات واداره تعزیرات در بازدید از یک انبار ۱۱ تن و ۴۰۰ کیلو گرم برنج احتکار شده را به ارزش ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال کشف کردند.
کد خبر: ۹۴۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 03 March 2021
 سردار "سلمان امیری " با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای شناسایی و برخورد قانونی با افراد سودجو و محتکر، ماموران پاسگاه انتظامی بخش "سامن" شهرستان ملایر به همراه ماموران پلیس اطلاعات واداره تعزیرات در بازدید از یک انبار   ۱۱ تن و ۴۰۰ کیلو گرم برنج احتکار شده را  به ارزش ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش تابناک همدان  وی در ادامه افزود: همچنین ماموران انتظامی در بازدید دیگر  ازیک فروشگاه ۱۹۳ تن و ۸۵۰ کیلو گرم برنج به ارزش ۳۰ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال، ۵ هزار و ۹۵۷ لیتر روغن خوراکی به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال  و ۲ هزار و ۲۰۵ کیلو گرم شکر به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت: در این بازدید‌ها همچنین ۲ هزار و ۳۷۵ کیلو گرم گردوی قاچاق نیز از یک انبار در یک روستا به ارزش یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال کشف شد.

سردار امیری افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های احتکاری کشف شده ۴۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال برآورد شده است که در این ارتباط یک فروشگاه توسط ماموران پلیس پلمب و  ۳  نفر تحویل مراجع قانونی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه بیان داشت: برخورد با محتکران و افرادی که بخواهند مایحتاج ضروری مردم را بدون مجوز قانونی نگهداری کنند در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار