فرماندار شهرستان همدان بطور سرزده از گرمخانه شهرداری بازدید کرد و از نزدیک وضعیت خدمات و سایر موارد این مرکز را مشاهده کرد.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳ 24 February 2021
در این بازدید شبانه با توجه به برودت هوا گرمخانه ویژه آقایان در مرکز استان پذیرای تعداد قابل توجهی از مراجعان بود که برخی از مسایل و مشکلات خود را با فرماندار همدان در میان گذاشتند.

به گزارش تابناک همدان فرماندار همدان در حاشیه این بازدید گفت: گرمخانه با هدف خدمات دهی به افراد بی‌سرپناه، کارتن خواب و سایر افراد آسیب دیده اجتماعی توسط مدیریت شهری ایجاد شده است، اما لازم است سایر نهاد‌های مسئول برابر شرح وظایف ذاتی خود به این مجموعه توجه داشته باشند.

محمد علی محمدی افزود: حضور و خواب شبانه افراد بی سرپناه، معتاد و عمدتا فاقد شرایط عادی رفتاری، روحی و روانی در اقصی نقاط محلات، پارک‌ها و سایر اماکن عمومی معظلی مهم است که با ایجاد گرمخانه جان پناهی امن برای این افراد فراهم شده است.

وی اضافه کرد: با همکاری سایر مراکز حمایتی و حتی تشکل‌های مردم نهاد تا حد ممکن باید برای بهبود وضعیت مراجعان به این مراکز اقدام گردد.

فرماندار همدان با اشاره به نارضایتی ساکنان واحد‌های مسکونی مجاور گرمخانه اظهار کرد: مسایل و مشکلات طرح شده از سوی شما درست است و جابجایی گرمخانه به مکانی مناسب‌تر در دستور کار قرار دارد که تسریع این موضصوع را پیگیری می‌کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار