فرماندار همدان: بصورت هفتگی پیشرفت کار احداث مجتمع کشت و صنعت یاس و عملکرد دستگاههای اجرایی مربوطه را پیگیری می کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 23 February 2021
فرماندار همدان: بصورت هفتگی پیشرفت کار احداث مجتمع کشت و صنعت یاس و عملکرد دستگاههای اجرایی مربوطه را پیگیری می کنیم.

به گزارش تابناک همدان فرماندار همدان با همراهی تنی چند از مدیران ذیربط از مجتمع در حال احداث کشت و صنعت یاس در اراضی روستای دولت آباد بخش شراء بازدید کرد.

محمد علی محمدی در این بازدید با اشاره به انجام برخی از مراحل اداری مرتبط با تغییر کاربری و مجوزهای این مجموعه در جهاد کشاورزی و امور اراضی گفت: ضمن پیگیری سریعتر این مراحل طی صورتجلسه ای هماهنگی لازم به منظور تسریع در ارایه خدمات مورد نیاز این مجموعه انجام شود.

وی با بیان اینکه مشکل تامین آب، راه دسترسی این مجتمع حل شده است تاکید کرد : شرکت توزیع برق نیز همزمان با طی مراحل ذکر شده نسبت به اجرای خط انتقال برق و تامین برق مورد نیاز مجتمع اقدام نماید.

محمدی با تاکید بر لزوم تسهیل و تسریع در امر سرمایه گذاری بخش خصوصی افزود : مجتمع کشت و صنعت یاس قهاوند یک طرح کشاورزی مدرن شامل زیر بخشهای متعدد تولیدی بخش کشاورزی است که می تواند باعث رونق تولید و اشتغال قابل توجهی در این منطقه گردد.

وی یادآور شد : بخش خصوصی بدون اخذ تسهیلات با پیش بینی اولیه 650 میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال مستقیم برای 400 نفر در این مجتمع کار خود را آغاز کرده و نیازمند توجه و حمایت از دستگاههای اجرایی ذیربط دارد. 

فرماندار همدان در پایان این بازدید تصریح کرد : بصورت هفتگی پیشرفت کار احداث مجتمع کشت و صنعت یاس و عملکرد دستگاههای اجرایی مربوطه را پیگیری می کنیم.

این مجتمع تا کنون جواز تاسیس پرورش میش داشتی، شتر مرغ، الاغ، سگ زنده یاب و دو واحد گلخانه و موافقت اصولی پرورش ماهیان خاویاری وغورباقه را اخذ و ضمن تجهیز کارگاه عملیات اجرایی را از شهریور ماه سالجاری آغاز کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار