فرماندار همدان:
محمد علی محمدی در نشست ویژه بررسی مسایل و مشکلات میدان میوه و تره بار همدان گفت: وضعیت میدان میوه و تره بار بسیار نابسامان و زیبنده همدان نیست.
کد خبر: ۹۴۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 15 February 2021
محمد علی محمدی در نشست ویژه بررسی مسایل و مشکلات میدان میوه و تره بار همدان گفت: وضعیت میدان میوه و تره بار بسیار نابسامان و زیبنده همدان نیست.

به گزارش تابناک همدان فرماندار همدان با اشاره به اینکه احداث میدان میوه و تره بار با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است افزود: به سرانجام رسیدن این طرح ممکن است چند سال بطول بیانجامد که لازم است وضعیت میدان میوه و تره بار فعلی هر چه سریعتر ساماندهی شود.

وی بی نظمی، مشکلات ترافیکی، سرقت و نقص ایمنی را از جمله مشکلات این بازار برشمرد و یادآور شد: میدان بار همدان دارای قدمت چندین ساله و در گذشته بعنوان یک پس کرانه بخوبی فعال بود، اما به مرور مشکلات این مجموعه لاینحل باقی مانده و منجر به وضعیت نابسامان کنونی شده است.

محمدی با بیان اینکه دادستان همدان هم در این خصوص به جد تاکید دارد افزود: طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار توسط شهرداری همدان تهیه و در کارگروه کارشناسی ترافیک تایید شده است که پس ار تایید در شورای همتای استان باید در زمان کوتاهی اجرایی شود.

وی خواستار همکاری هیات امنا و غرفه داران میدان میوه و تره بار در راستای اجرای طرح ساماندهی شد و اظهار کرد: نگاه شهرداری به این موضوع به هیچ وجه درآمد زا نیست و صرفا بهره مندی مردم از خدمات مطلوب‌تر و رفع مشکلات موجود مد نظر است.

فرماندار شهرستان همدان در پایان خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط به منظور اجرای طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار همدان شد و افزود: واحد‌های صنفی میدان بار ظرف یک هفته نسبت به مراجعه و خرید انشعاب آب از شرکت آب و فاضلاب همدان اقدام نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار