در آیین تجلیل از بانوان شاغل در پخش منطقه همدان مطرح شد:
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، از کارمندان زن شاغل در این شرکت تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ 15 February 2021
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، از کارمندان زن شاغل در این شرکت تجلیل کرد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی این شرکت، امین روستایی ضمن تبریک این مناسبت و چهل و دومین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: روز ولادت آن بانو، روز پاسداشت حرمت زن در جامعه و منطق اخلاقی اسلام است، زیرا تمام ابعادی که برای یک بانوی شایسته متصوّر است در فاطمه زهرا (س) تجلی دارد و الگوگیری از شخصیت بی بدیل دخت رسول خدا (ص) برای تمام زنان مایه آرامش و سعادت در زندگی است.

وی از حضور فعال و همکاری بی شائبه بانوان شاغل در مجموعه قدردانی کرد و بر لزوم توجه بیشتر به مساعدت‌های بانوان در پیشبرد اهداف سازمانی تأکید کرد.

او نقش و جایگاه زنان در جامعه را بسیار ارزشمند و حائز اهمیت خواند تصریح کرد: بانوان با پشتکار قوی خود توانسته اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت‌های اجتماعی هم بدرخشند.

ایشان در شرایط کرونایی فعلی نقش بانوان در تربیت فرزندان این دیار و حفظ کانون گرم خانواده را بسیار مهم خواند و همراهی فرزندان در حوزه تحصیل از راه دور را مصداق این مدعا دانست.

روستایی همچنین نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس را امری انکارناپذیر و سرشار از ایثارگری‌های آگاهانه دانست و اضافه کرد: بانوانی که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به یاری رزمندگان سلحشور شتافتند و با ایثار و فداکاری وصف ناپذیری روحیه آنان را تقویت کردند؛ برگ‌های زرینی بر تاریخ رشادت‌های این مرز و بوم افزودند.

بر پایه این گزارش، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در ایام ا... دهه فجر و سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و در معیت نماینده بنیاد شهید استان، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل دو بانوی شهیده شهر همدان حضور یافته، با خانواده وی دیدار و با اهدای لوح تقدیر و هدیه مقام شامخ شهیدان را گرامی داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار