مدیر کل اقتصاد دارایی همدن خبر داد:
مدیر کل اقتصاد دارایی استان همدان در دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان گفت: تعامل دستگاه‌های اجرایی با اصحاب رسانه استان می‌تواند درخدمت رسانی به مردم مؤثر باشد.
کد خبر: ۹۴۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 13 February 2021


مدیر کل اقتصاد دارایی استان همدان در دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان گفت: تعامل دستگاه‌های اجرایی با اصحاب رسانه استان می‌تواند درخدمت رسانی به مردم مؤثر باشد.

به گزارش تابناک همدان سید ناصر محمودی گفت: همواره سعی کرده ایم تا تعامل خوبی با رسانه‌ها و خانه مطبوعات استان همدان برقرار کنیم.

وی ضمن معرفی وظایف وزارت امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: وظایف وزارت اقتصاد از گستردگی خاصی برخوردار است. ۵۵ سازمان زیر مجموعه این وزارتخانه فعالیت می‌کنند.

محمودی ضمن تبریک به اعضای جدید هیأت مدیره خانه مطبوعات استان گفت: در ترکیب جدید اعضای این مجموعه هم پوشانی خوبی صورت گرفته است و ما نیز تمایل داریم از ظرفیت فعالین رسانه‌ای استفاده کنیم.

محمودی همچنین افزود: در زمینه تعامل مشترک بین این اداره کل و خانه مطبوعات آمادگی داریم تا کارگاه‌های آموزشی در حوزه بورس و بازار سرمایه را برای اعضای خانه مطبوعات به صورت رایگان برگزار نماییم.

در همین راستا، محمودی از اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات دعوت کرد در در صورت اینکه خود و یا از اصحاب رسانه که آشنا به بازار سرمایه هستند در انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان همدان نیز شرکت نمایند.

 رییس هییت مدیره خانه مطبوعات استان همدان گفت: شما به عنوان یک مدیر رسانه‌ای همیشه از رسانه حمایت کرده اید و همه دوستان رسانه‌ای احساس غرابت خاصی با شما دارند.
 
اشکان یوسفی در ادامه در خصوص تغییرات خانه مطبوعات استان افزود: در ترکیب اعضای جدید سعی کردیم جوانان را وارد این مجموعه کنیم، زیرا بر این باوریم جوانان برنامه‌های جدیدی دارند که قطعاً سازنده هم خواهد بود.
 
وی گفت: در تلاشیم تا با بهره گیری از توانمندی‌های این اعضای جوان برنامه‌های خوبی را برای خانه مطبوعات تدوین کنیم و بتوانیم برای جامعه رسانه‌ای استان خدمتگذاری کنیم.

 مدیرعامل خانه مطبوعات به معرفی وظایف و اقدامات مهم خانه مطبوعات استان پرداخت و گفت: تدوین برنامه‌های آموزشی در خانه مطبوعات استان صورت گرفته است.
 
در ادامه محمد رضا خوشگفتار گفت: کمیته ای حقوقی برای رسیدگی به شکایات علیه خبرنگاران تشکیل شده.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار