فرمانده انتظامی شهرستان "اسدآباد "، از دستگیری سارق باغات و مزارع حاشیه این شهرستان و کشف ۱۰ فقره سرقت در روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 13 February 2021

 فرمانده انتظامی شهرستان "اسدآباد "، از دستگیری سارق باغات و مزارع حاشیه این شهرستان و کشف ۱۰ فقره سرقت در روز گذشته خبر داد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " افشین یاری"، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت باغات و مزارع در سطح شهرستان اسدآباد، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با همکاری کارکنان پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی و همچنین تعقیب و مراقبت‌های لازم، موفق به شناسایی و دستگیری  فردی در این خصوص شدند.

 سرهنگ یاری ادامه داد:  با انتقال متهم به مقر پلیس و انجام بازجویی‌های فنی و تخصصی، نامبرده به ۱۰ فقره سرقت باغات، مزارع و اماکن خصوصی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان با اشاره به این که پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی به کار گرفته، از شهروندان خواست: با عمل به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی، موارد مشکوک را به مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار