فرماندار همدان خبر داد:
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور فرماندار همدان و تنی چند از مدیران استان و شهرستان ۴ طرح ورزشی، آموزشی، خدماتی و فرهنگی با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 09 February 2021
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور فرماندار همدان و تنی چند از مدیران استان و شهرستان ۴ طرح ورزشی، آموزشی، خدماتی و فرهنگی با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک همدان این طرح‌ها شامل سالن ورزشی چند منظوره شهدای دره مرادبیک، مدرسه ۶ کلاسه ام البنین روستای کوزره، ساختمان ادره بهزیستی بخش شراء و مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر قهاوند بود که با حضور فرماندار همدان و مدیران ذیربط به بهره برداری رسید.

سالن ورزشی شهدای دره‌مراد بیگ

سالن ورزشی چند منظوره شهدای دره مرادبیک با حضور فرماندار همدان و مدیر کل ورزش و جوانان استان به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان همدان گفت: هم اکنون سرانه ورزشی شهرستان همدان حدود ۶۰ درصد محقق شده است، اما همچنان باید تلاش کنیم زیر ساخت‌های ورزشی را در اقصی نقاط مورد نیاز شهرستان توسعه دهیم.

محمد علی محمدی افزود: سالن چند منظوره شهدای دره مرادبیگ با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از محل تامین اعتبار استانی احداث و امروز به بهره برداری رسید. 

مدرسه ۶ کلاسه ام البنین روستای کوزره

مدرسه ۶ کلاسه ام البنین روستای کوزره با حضور فرماندار همدان، مدیر کل نوسازی مدارس استان به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گفت: این پرژه با زیربنای بالغ بر ۵۲۰ متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی تخریب و بازسازی نوسازی مدارس احداث شد.

محمد حسین مرادی افزود: هم اکنون در سطح استان ۶۵ درصد مدارس دارای بنای مستحکم، ۲۰ درصد نیاز به مقاوم سازی و ۱۵ درصد نیاز به تخریب و نوسازی دارند.

 ساختمان ادره بهزیستی بخش شراء

ساختمان ادره بهزیستی بخش شراء در دو طبقه با متراژ ۶۱۴ متر مربع و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در شهر قهاوند افتتاح شد.

فرماندار همدان با اشاره به توجه ویژه دولت به آحاد اقشار جامعه گفت: جامعه هدف بهزیستی و توانیابان نیاز به حمایت و توجه مضاعفی دارند که در این راستا باید اقدامات لازم انجام شود.

محمد علی محمدی توجه به مبلمان شهری و مناسب سازی را از جمله دغدغه‌های توانیابان دانست و افزود: در بخش شراء توسعه شهری و پیشرفت بسیار مشهود است که امیدواریم همچنان با مطالبه گری شاهد رشد و توسعه روز افزون این منطقه باشیم.

 مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر قهاوند

مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر قهاوند با حضور فرماندار همدان، مدیر کل امور بانوان استانداری و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به بهره برداری رسید.

فرماندار همدان گفت: این مرکز با برخورداری از کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان، سالن آمفی تئاتر و کلاس‌های فرهنگی از امروز آماده ارایه خدمات در شهر قهاوند است.

محمد علی محمدی افزود: نسل کودک و نوجوان ما تشنه یادگیری و آموزش در محیط‌های این چنینی و بهره گیری از شیوه‌های نوین آموزشی است.

وی یاداور شد: کودکان و نوجوانان ما آینده سازان ایران اسلامی هستند که در گام دوم انقلاب باید قدم‌های بعدی را برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بردارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار