حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) استانداری همدان به مشکلات ومطالبات مردم پاسخ داد.
کد خبر: ۹۳۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ 09 February 2021
حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) استانداری همدان به مشکلات ومطالبات مردم پاسخ داد.
 
به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان: صبح امروز ۲۱ اسفنداسفندیار خزائی مدیر کل منابع طبیعی استان همدان با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت استانداری همدان (سامد ۱۱۱) طی گفتگوی تلفنی با هم استانی‌ها و مردم طبیعت دوست همدان به مشکلات و مطالبات مردم پاسخ داد.

اسفندیار خزائی در این گفتگو‌های تلفنی بر پیگیری موضوعات مطرح شده از سوی مردم و ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: مردم، ولی نعمت ما هستند ورسیدگی به مشکلات و مسائل مراجعین حوزه منابع طبیعی از وظایف ومسئولیت‌های این مجموعه است.

 وی افزود: رسیگی به مشکلات مردم از اولویت‌های مهم ماست و امیدواریم با اتمام طرح کاداستر اراضی ملی هرچه زودتر اندک مشکلات مردم با منابع طبیعی حل و فصل گردد.

لازم به ذکر است سیستم سامد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت و شبکه یکپارچه (ارتباط مردم با دولت) با شماره تلفن ۱۱۱ است که مردم می‎توانند ایده‎ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‎های خود را در این سامانه با دولت مردان مطرح کنند.

 گفتنی است در این ارتباط تلفنی تعدادی از مردم و هم استانی‌ها عزیز در شهرستان‌های بهار وتویسرکان از عملکرد مطلوب منابع طبیعی در اجرای پروژه‌های آبخیزداری وتوسعه طرح‌های جنگلکار‌ی، تقدیر وتشکر کردند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار