فرماندار همدان:
نشست میز خدمت با حضور فرماندار شهرستان همدان و همراهی تنی چند از مدیران این شهرستان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کوی حصارامام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ 08 February 2021

نشست میز خدمت با حضور فرماندار شهرستان همدان و همراهی تنی چند از مدیران این شهرستان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کوی حصارامام برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان محمد علی محمدی توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار را از جمله ثمرات انقلاب اسلامی دانست و گفت: در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل و توجه به مسایل و مشکلات اقشار آسیب پذیر با همراهی مدیران شهرستان وظیفه دانستیم در جمع ارزشمند شما حضور یابیم.

فرماندار همدان با اشاره به مشکلاتی که توسط نماینده این منطقه قرائت شد افزود: امروز خوشبختانه می‌شنویم بسیاری از مشکلات زیرساختی منطقه مرتفع شده و نیاز‌ها عمدتا به مسایل فرهنگی و روبنایی تغییر پیدا کرده است.

وی با اشاره به تعیین پنج منطقه توانمندسازی طی سال‌های گذشته در همدان یادآور شد: خدمات قابل توجهی در این مناطق انجام شده، اما با توجه به فشردگی جمعیت، ریزدانگی سکونتگاهها، ساخت و ساز‌های عادی همچنان با مشکلاتی مواجهیم.

محمدی با بیان اینکه تمام مسایل و مشکلات طرح شده مورد بررسی کارشناسی قرار می‌گیرد تصریح کرد: قولی نمی‌دهیم که نتوانیم عمل کنیم و برخی از موارد در کوتاه مدت قابل حل و برخی نیاز به اعتبارات و مدت زمان بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان ما چشم دیدن چهل سالگی انقلاب را نداشتند افزود: انقلاب اسلامی در گام دوم با اتکا به فرزندان خود مقتدرانه و بالنده‌تر پیش خواهد رفت.

فرماندار همدان فاصله گرفتن از آرمان‌های امام راحل را مهمترین آسیب پیش روی انقلاب دانست و تاکید کرد: با عنایت به هدایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مهم انقلاب شاهد رشد و شکوفایی روز افزون ایران اسلامی باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار