رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر گفت : طرح کتابرسان با همکاری سه کتابخانه مرکزی شهر همدان، کتابخانه‌های علامه مجلسی و شهید بهشتی در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲ 07 February 2021
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر در این مراسم اظهار داشت: این طرح در استان همدان با همکاری سه کتابخانه مرکزی شهر همدان، کتابخانه‌های علامه مجلسی و شهید بهشتی در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان از ملایر سید مهدی آخشیک افزود: در پی شیوع گسترده ویروس کرونا و ضرورت تداوم خدمت رسانی به مخاطبان محترم کتابخانه‌های عمومی این طرح به اجرا درخواهد آمد.

وی بیان کرد: در این طرح مخاطبان با سه روش ارسال پیامک، تماس با کتابخانه‌های مورد اشاره و یا از طریق صفحه اصلی پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان می‌توانند کتاب مورد نظر خود را تقاضا و ثبت نمایند و همکاران ما در روز و ساعت مشخص تعیین شده کتاب را تحویل می‌دهند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر افزود:در نظام مقدس اسلامی خدمت رسانی بهتر به عموم مردم یکی از وظایف مهم هر سازمانی است و بسیار خرسندیم که در ایام دهه مبارک فجر امسال و همزمان با بحث بیماری کرونا این طرح در شهرستان اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است، اجرای این طرح با حضور سرهنگ احمد اکبری فرمانده بسیج ادارات، اصناف و کارخانجات، سرهنگ آقابیگی معاون علمی پژوهشی سپاه ناحیه ملایر، سرهنگ محمد فتحی از یادگاران دفاع مقدس، رئیس اداره راه و شهرسازی، رئیس اداره فرهنگی شهرداری ملایربرگزار شد.
افتتاح طرح کتابرسان در ملایر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار