رییس مرکز برادران آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نهاوند از آموزش بیش از ۱۲۰۰ نفر از شهروندان نهاوندی در کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۲۹ نفر آقایان و۴۷۸ نفر را بانوان تشکیل می دهند.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ 25 January 2021
از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲۰۷ تن از شهروندان نهاوندی در کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان احداله ترکمان رییس مرکز برادران آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه ۱۲۰۷ نفر از آموزش‌های مهارتی برخوردار شدند گفت:تعداد ۷۲۹ نفر از آمار فوق را آقایان و۴۷۸ نفر را بانوان تشکیل دادند.
 
ترکمان از حضور ۳۱۱ نفر در کارگاه‌های ثابت شهری خبر داد و بیان داشت: افراد شرکت کننده در کارگاه‌های روستایی ۹۶ نفر‌می‌باشد.
 
وی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش در صنایع ۷۲ نفر شرکت کردند اظهار داشت: ۱۷ نفر از عشایر نیز موفق به گذراندن دوره‌های مهارتی شدند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران نهاوند از آموزش مهارتی به ۴۱ سرباز خبر داد و تصریح کرد:در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به ۱۰۰ نفر آموزش‌های مهارتی ارائه شد.

احداله ترکمان افراد آموزش دیده در کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار را ۶۳ نفر برشمرد و خاطر نشان ساخت: ۲۹ نفر نیز در کارگاه‌های سیار شهری آموزش‌های مهارتی فراگرفتند.

در ادامه مهرسیما فاطمی سرپرست مرکز خواهران آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه تا کنون ۴۷۸ نفر از بانوان موفق به شرکت در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای شدند بیان داشت: ۲۷۷ خانم در کارگاه ثابت شهری آموزش دیدند.

فاطمی آموزش دیدگان در کارگاه‌های روستایی را ۸۲ نفر عنوان کرد و یادآور شد:در کلاس‌های آموزش در صنایع ۵۱ نفرشرکت کردند.  

وی از حضور ۴۵ خانم در کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار خبر داد و بیان داشت: آموزش‌های مهارتی به ۱۵ نفر ازبانوان عشایر ارائه شد.

سرپرست مرکز خواهران آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نهاوندگفت:در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی به ۱۳ نفر آموزش داده شد.
آموزش بیش ا ز ۱۲۰۰ نفر از شهروندان نهاوندی در کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای
آموزش بیش ا ز ۱۲۰۰ نفر از شهروندان نهاوندی در کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای
آموزش بیش ا ز ۱۲۰۰ نفر از شهروندان نهاوندی در کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار