رییس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان:
رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: لیگ تندرستی از چهار بهمن ماه جاری تا پایان اسفند ماه امسال در سطح این استان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 23 January 2021


رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: لیگ تندرستی از چهار بهمن ماه جاری تا پایان اسفند ماه امسال در سطح این استان در حال برگزاری است. 

به گزارش تابناک همدان هادی سبزواری افزود: این لیگ با هدف ارتقای سطح سلامت عموم مردم و افزایش نشاط و شادابی در میان اقشار مختلف و همزمان با سراسر کشور در این استان نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت در لیگ تندرستی برای عموم مردم آزاد است، اظهار داشت: افراد بالای ۱۰ سال علاقه‌مند به شرکت در این لیگ، می‌توانند پس از ثبت نام در سایت ایران تندرستی، روزانه نسبت به ارسال فیلم ۳۰ ثانیه‌ای از حرکات ورزشی خود در سامانه اقدام کنند.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان، گفت: شرکت کنندگان در لیگ تندرستی با عضویت در سایت IRANTANDOROSTI.IR به منظور آشنایی با برنامه تمرینی، انجام تمرینات روزانه با الگوی تمرینات در سایت و ضبط ۳۰ ثانیه‌ای از تمرینات انجام گرفته، مراجعه مجدد به سایت و تکمیل فرم اطلاعات مورد نیاز و بارگذاری ویدیو در سایت و دریافت تاییدیه ارسال، از مراحل شرکت در این لیگ است. 

وی با بیان اینکه هر روز دارای یک کد خاص است که شرکت کنندگان باید قبل از آغاز تمرین آن را در ضبط ویدیویی اعلام کند، افزود: در پایان لیگ تندرستی، به شرکت کنندگان در این لیگ بر اساس میزان مشارکتی که داشته اند جوایزی اهدا خواهد شد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار