معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید مفتح خبر داد:
اولین مرحله ممیزی مراقبتی صدور و تمدید گواهی نامه‌های سیستم‌های مدیریتی ایزو در نیروگاه شهید مفتح از سوی ممیزان شخص ثالث انجام شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 23 January 2021

اولین مرحله ممیزی مراقبتی صدور و تمدید گواهی نامه‌های سیستم‌های مدیریتی ایزو در نیروگاه شهید مفتح از سوی ممیزان شخص ثالث انجام شد.  

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، امین جیریایی معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه با بیان این خبر گفت: با توجه به استقرار استاندارد‌های سیستم‌های مدیریتی سه گانه در سال گذشته، اولین مرحله ممیزی مراقبتی استاندار‌های سیستم‌های مدیریتی در روز‌های اول و دوم بهمن ماه امسال با هدف انطباق یابی عملکرد سیستم‌های مدیریتی مستقر در نیروگاه با استاندارد‌های مرتبط، الزامات مشتری، مراجع ذی صلاح قانونی و مستندات تدوینی شرکت به انجام رسید.  

جیریایی در ادامه  افزود: انجام این ممیزی با هدف تمدید و صدورگواهی نامه‌های مربوط به سیستم‌های مدیریت یکپارچه «IMS» شرکت، مبتنی بر استاندارد‌های سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱-۲۰۱۵، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO۱۴۰۰۱-۲۰۱۵، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ از سوی ممیزان شخص ثالث انجام شد.
  
گفتنی است پس از دو روز انجام ممیزی فشرده، اولین مرحله این دوره ممیزی پایان یافت که پس از بررسی نتایج، توصیه‌هایی برای بهبود، از سوی ممیزان اعلام و مجوز تمدید و صدور گواهی نامه‌ها با آخرین ویرایش صادر خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار