جلسه هماهنگی بین یگان‌های عملیاتی واحد کنترل ساختمان اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری بالاخص باغات محدوده و حریم شهر همدان و یگان حفاظت سازمان جهاد کشاورزی و امور اراضی شهرستان همدان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 22 January 2021

جلسه هماهنگی بین یگان‌های عملیاتی واحد کنترل ساختمان اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری بالاخص باغات محدوده و حریم شهر همدان و یگان حفاظت سازمان جهاد کشاورزی و امور اراضی شهرستان همدان تشکیل شد.
 
به گزارش تابناک همدان؛ این جلسه با هدف ایجاد وحدت رویه بیشتر با حضور سرهنگ کرمی فرمانده یگان حفاظت جهاد کشاورزی همدان، زمانی مدیر امور اراضی شهرستان همدان و کارشناسان حوزه کنترل ساختمان اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری در دفتر مدیریت پیشگیری برگزار شد.
 
در ابتدای جلسه محمدعلی گلشن ضمن تشکر از حضور مهمانان و همکارای واحد کنترل ساختمان در جلسه ضمن اشاره به سختی کار در حوزه باغات هدف از تشکیل جلسه را ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بیشتر بین یگان‌های عملیاتی دو حوزه خواند و در همین راستا اشاره کرد: بایستی نسبت به اصلاح قوانین و بومی سازی آن با شرایط فعلی اقدام کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ضوابط میبایست متناسب با شرایط و وضع کنونی هر شهر تنظیم و ابلاغ شود، این امر را مستلزم تلاش و همت بالای مسئولین دانست تا بتوان در دو حوزه صدور مجوز و نیز برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز بیش از پیش عمل نمود.
 
گلشن در همین راستا بیان کرد: با توجه به ضبط بیش از ۲۰۰۰ لوازم از املاک دارای تخلف از تلاش یگان‌های عملیاتی در برخورد با تخلفات صورت گرفته در شهر بالاخص باغات واقع در محدوده و حریم شهر همدان قدردانی نمود و کاهش تخلفات در باغات واقع در کمربند سبز همدان را منوط بر هماهنگی بین تمامی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی دانست.

در ادامه نمایندگان محترم یگان حفاظت جهاد کشاورزی، مدیر امور اراضی شهرستان همدان، مسئول واحد کنترل ساختمان و عوامل اجرایی حوزه باغات گزارش اقدامات انجام شده در خصوص جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز را ارائه و دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

در پایان پس از بحث و بررسی موارد ذیل معنوان مصوبات جلسع به تصویب رسید:

مقرر گردید به منظور پیشگیری موثر در ساخت و ساز‌های غیرمجاز و با استناد به قوانین تعریف شده ارگان‌های ذیربط شهرداری و جهاد کشاورزی موارد از جمله دیوارکشی و بنا در حال ساخت توسط عوامل اجرایی گشت باغات اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شناسایی و جهت ادامه روند اجرایی تحویل نماینده جهاد کشاورزی گردد. همچنین جهاد کشاورزی با اخذ دستور قضایی با هماهنگی و همکاری شهرداری همدان اقدام به قلع و غم موارد مشخص شده نماید.
 
منبع: روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار