فرماندار درگزین: هر لحظه در حال توسعه و پیشرفت است و همگام با این روند، توسعه، تجهیز و ساخت مدارس جدید، از اولویت‌های مهم شهرستان در جهت احساس آسایش و آرامش خیال مردم محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 06 January 2021
فرماندار درگزین: هر لحظه در حال توسعه و پیشرفت است و همگام با این روند، توسعه، تجهیز و ساخت مدارس جدید، از اولویت‌های مهم شهرستان در جهت احساس آسایش و آرامش خیال مردم محسوب می‌شود.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان جلسه هماهنگی تسریع در اجرای پروژه‌های نوسازی مدارس با حضور فرماندار، مدیرکل نوسازی مدارس، ریاست آموزش وپرورش در فرمانداری درگزین برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ضمن تشکر از اقدامات اداره کل نوسازی در راستای توسعه و تجهیز و ساخت مدارس شهرستان افزود: درگزین هر لحظه در حال توسعه و پیشرفت است و همگام با این روند، توسعه، تجهیز و ساخت مدارس جدید، از اولویت‌های مهم شهرستان در جهت احساس آسایش و آرامش خیال مردم محسوب می‌شود.

 در چارچوب برنامه‌های توسعه شهرستان، طبیعتاً آموزش و پرورش و مسائل مربوط به آن و پیگیری‌ها در جهت حل و فصل مشکلات مربوطه در دستور کار ویژه فرمانداری قرار دارد.

فرماندار در ادامه افزود: خیرین همیشه همراه آموزش و پرورش بوده اند و در بحث بخصوص تعمیرات و دیوارکشی و تجهیزات کمک‌های شایان توجهی داشته اندد.

در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش درگزین گزارشی از پروژه‌های در دست ساخت و تجهیز شهرستان و نیازمندی‌های آموزش و پرورش مطرح کرد.

همچنین در این جلسه مدیر کل نوسازی مدارس استان به مساعدت و حمایت‌های جدی اداره کل از پروژه‌های آموزش و پرورش تاکید و در این زمینه گفت موارد و مسائلی که مطرح شد از طرف اداره کل به جد پیگیری و تاکیدات لازم را در این زمینه انجام داد.

محمدحسین مرادی با اشاره به اینکه ۵ پروژه مشارکتی در شهرستان فعال است افزودند که ۴ پروژه از آن‌ها در قالب ۲۴ کلاس درس در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

در ادامه مدیرکل و همراهان در معیت فرماندار از پروژه‌های در دست اجرای اداره کل نوسازی مدارس استان همدان بازدید بعمل آوردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار