معاون امور عمرانی استانداری همدان در بازدید از پروژه‌های منطقه یک شهرداری:
فرهاد فرزانه معاونت امور عمرانی استانداری همدان به همراه صوفی شهردار همدان، دهبانی صابر مدیر منطقه یک و علی ضمیر معاون خدمات شهری از روند اجرایی پروژه‌هایی مانند احداث پارک فرامنطقه‌ای ولایت، سایت موزه میدان امام (ره) و ساختمان چندمنظوره کوی مدرس در سطح منطقه یک بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 05 January 2021

فرهاد فرزانه معاونت امور عمرانی استانداری همدان به همراه صوفی شهردار همدان، دهبانی صابر مدیر منطقه یک و علی ضمیر معاون خدمات شهری از روند اجرایی پروژه‌هایی مانند احداث پارک فرامنطقه‌ای ولایت، سایت موزه میدان امام (ره) و ساختمان چندمنظوره کوی مدرس در سطح منطقه یک بازدید کردند.

به گزارش تابناک همدان، معاون امور عمرانی استانداری همدان با اشاره به توسعه نگاه انسان محوری و ایجاد پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی حرکت شهر همدان را به سمت یک شهر ایده آل برای شهروندان دانست و گفت شهر همدان دارای خصوصیات و ویژگی خاصی از منظر فرهنگی، تاریخی و اجتماعی و بایستی در اجرای تمامی پروژه‌ها چنین ویژگی‌هایی لحاظ شوند که در این صورت شاهد استقبال مردم از این پروژه‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد خوشبختانه طی سالیان اخیر شهرداری همدان با استفاده از پرسنل جوان، متعهد و متخصص خود توانسته است این رویکرد را در شهر همدان توسعه دهد که خروجی آن رضایت همشهریان می‌باشد.

فرزانه گفت اقدامات و پروژه‌های بزرگی در شهر همدان در حال اجراست که می‌توان به پروژه‌هایی همچون استانداردسازی و پیاده رو سازی‌های گسترده معابر، احداث سایت موزه میدان امام (ره) که یک نقطه تاریخی در شهر همدان محسوب می‌گردد و احداث پارک فرامنطقه‌ای مانند پارک ولایت اشاره کرد و علاوه بر اینکه نشان دهنده‌ی نگاه مثبت شهرداری به شهر و بافت تاریخی آن می‌باشد نشان دهنده‌ی توجه شهرداری به فضای سبز و حرایم شهری نیز هست.

صوفی شهردار همدان نیز با بیان پارک فرا منطقه‌ای ولایت با توجه به مساحت گسترده‌ای که دارد می‌تواند یکی از پارک‌های راهبردی شهر همدان باشد گفت تا کنون اقدامات مناسبی در زمینه احداث راه‌های دسترسی این پارک صورت پذیرفته است.

شهردار همدان گفت موزه مرکزی میدان امام (ره) در بافت تاریخی شهر و بازار قدیمی همدان می‌تواند بیش از پیش به جذب بیشتر گردشگر داخلی و خارجی کمک کند گفت احداث این موزه اهمیت ویژه‌ای برای شهروندان همدانی دارد. از این رو در تابستان سالجاری احداث این سایت موزه به منطقه یک شهرداری واگذار شد تا شاهد تکمیل شدن هرچه سریعتر آن باشیم.

دهبانی صابر مدیر منطقه یک نیز با بیان اینکه روند عملیات اجرایی پارک فرامنطقه‌ای ولایت در حال انجام است گفت هم اکنون عملیات احداث دیوار‌های حائل و سنگچینی‌های مربوطه در حال انجام است گفت با احداث این پارک شاهد رشد قابل توجهی در سرانه فضای سبز شهروندان خواهیم بود و قطعا در آینده می‌تواند یکی از مکان‌های تاثیر گذار شهر همدان در جذب گردشگر باشد.

وی همچنین از اتمام عملیات کارگاهی ستون‌های سازه اصلی سایت موزه میدان امام (ره) خبر داد و گفت عملیات نصب این ستون‌ها طی روز‌های اخیر در حال انجام است و امیدواریم هرچه سریعتر با اجرای فوندانسیون اصلی روند اجرای پروژه را تسریع کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار