سنجربگی گفت: با شروع به کار خانه‌های هلال، مردم در کلاس آموزش‌های خودامدادی، مخاطرات و کمک‌های اولیه شرکت می‌نمایند و راه اندازی خانه هلال در این روستا‌ها به جوانان واهالی انگیزه می‌دهد تا آمادگی خود را حفظ نموده و با گذراندن دوره‌های مربوطه برای انجام اقدامات پیشگیرانه وپاسخگویی در زمان حوادث، مشارکت فعال داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ 04 January 2021

باحضور مدیران ارشد استانی وشهرستانی، ۱۴خانه هلال همزمان در روستا‌های شهرستان ملایر افتتاح و از آغاز بکار نمودند. 

به گزارش تابناک همدان از ملایر: علی سنجربگی مدیرعامل این جمعیت با اشاره به اینکه خانه هلال شهر اسلام شهر آق گل و روستای حسین آباد شاملو از جمله خانه‌های افتتاح شده امروز هستند اظهار داشت: این خانه‌ها با حضور حجت السلام والمسلمین احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر وجمعی از مدیران شهرستان ملایرراه اندازی شدند.

سنجربگی بیان کرد: با شروع به کار خانه‌های هلال، مردم در کلاس آموزش‌های خودامدادی، مخاطرات و کمک‌های اولیه شرکت می‌نمایند و راه اندازی خانه هلال در این روستا‌ها به جوانان واهالی انگیزه می‌دهد تا آمادگی خود را حفظ نموده و با گذراندن دوره‌های مربوطه برای انجام اقدامات پیشگیرانه وپاسخگویی در زمان حوادث، مشارکت فعال داشته باشند.

وی افزود: هدف از تشکیل خانه‌های هلال توسعه خدمات داوطلبانه وتاب آوری جوامع محلی، آموزش تمام اهالی با رده‌های سنی مختلف و ایجاد آمادگی جهت پاسخگویی مناسب در زمان وقوع حوادث و بحران‌ها است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار امیدواری کرد و گفت: نیرو‌های آموزش دیده امدادی به عنوان بازوان توانمند جمعیت هلال احمراستان و اولین نجاتگرانی که در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند باید ضمن افزایش سطح آگاهی امدادی اهالی نسبت به خدمات رسانی در زمان وقوع حوادث و بحران‌ها مفید واقع شوند.

سنجربگی از آمادگی جمعیت هلال احمر برای آموزش تمامی جوانان عضو خانه‌های هلال خبرداد و بیان کرد: افتتاح خانه هلال در روستا‌های شهرستان ملایر وشرکت مردم درکلاس‌های امدادی وبالا رفتن آگاهی آنها، می‌تواند در تاب آوری روستا ها‌ی شهرستان ملایر و خودامدادی اهالی موثر واقع شوند.

 لازم به ذکر است افتتاح خانه‌های هلال با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، حجت السلام والمسلمین احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، پرسنل، نجاتگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان و استقبال اهالی روستا‌های مذکور انجام گرفت واین خانه‌های هلال رسما آغاز بکار نمودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار