مدیرکل دفتر اقتصاد وتعرفه شرکت مهندسی آبفا کشور از اثرگذاری بیش از ۶۰ درصدی صنعت آب در کنترل ویروس کوید ۱۹ خبر داد
کد خبر: ۹۲۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 03 January 2021
مدیرکل دفتر اقتصاد وتعرفه شرکت مهندسی آبفا کشور از اثرگذاری بیش از ۶۰ درصدی صنعت آب در کنترل ویروس کوید ۱۹ خبر داد و گفت: همکاران ما همواره در پی خدمت رسانی به مشترکین هستند و آبرسانی از جمله خدماتی است که لحظه‌ای نمی‌توان از آن دست کشید.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، حیدریان در نشستی که در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان همدان با حضور مدیر عامل، معاون امور مشترکین و جمعی از کارکنان این حوزه برگزار شد، با اشاره به اینکه با ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، بخش روستایی این شرکت‌ها در بخش شهری هضم شد گفت: بر همین اساس هر آنچه درآب و فاضلاب روستایی وجود داشته در آبفا شهری هضم می‌شود.

وی ادامه داد: با ادغام انجام شده، دررابطه با هزینه‌های نصب انشعابات دو راهکار وجود داشت که یا باید قوانین براساس شهری محاسبه می‌شد و یا باید مجوز خاص برای روستایی گرفته می‌شد که جدول مرتبط با این هزینه‌ها باید در هیئت مدیره تصویب و برای وزارت خانه ارسال شود که امیدواریم با رفع مشکلات موجود دستورالعمل‌های مربوطه به زودی ابلاغ شود.

حیدریان در ادامه ضمن اشاره به ضرورت بهره گیری ازآئین نامه جدید عملیاتی نیزعنوان کرد: این آئین نامه در مرحله ویرایش نهایی است که امیدواریم ظرف یک ماه آتی آئین نامه جدید ابلاغ شود. 

وی همچنین با اذعان به اینکه ما همواره به دنبال کمک به مشترکین هستیم، اظهارداشت:هیچ صنعت شبکه‌ای وجود ندارد که در صورت مصرف کالای تولیدی، تولید کننده حاضر به ارائه تخفیف باشد، اما شرکت‌های ما بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی حاضرند در صورت شکستی شبکه داخلی تاسیسات و هدر رفت آب، تنها با دریافت هزینه تمام شده آب محاسبه شده توسط کنتورمشترک؛ از ضرر مضاعف مشترک جلوگیری نمایند.

 مدیرکل دفتر اقتصاد و تعرفه شرکت مهندسی آبفا کشوردربخش دیگری از سخنانش با اذعان به اینکه همکاران ما همواره در پی خدمت رسانی به مشترکین هستند و آبرسانی از جمله خدماتی است که لحظه‌ای نمیتوان از این خدمت رسانی دست کشید، بیان کرد:اگر امروز کرونا کنترال شده است بیش از ۶۰ درصد آن توسط تلاشگران پنهان صنعت آب در تامین آب با کمیت و کیفیت مناسب برای استفاده‌های شرب و بهداشت مشترکین انجام شده و همه ما بر این مهم واقف هستیم که پرداختن به نظافت و امور مرتبط با آن بدون صرف آب امکان پذیر نخواهد بود.

حیدریان با تاکید بر اینکه امور مشترکین در صنعت آب باید سرشار از خلاقیت باشدعنوان کرد: به سراغ انشعابات غیر مجاز و اصلاح صحیح‌تر قرائت کنتور‌ها بروید تا ضمن پایین آوردن تلفات آب، درآمد از این حوزه را افزایش دهیدکه البته این درآمددر نهایت در راستای خلق آب جدید و خدمت رسانی به مشترکین هزینه خواهد شد. 

وی در نهایت با اذعان به اینکه کارکنان امور مشترکین از دانش و تجربه لازم برخوردار هستند، یادآور شد:باید بدانیم که چنانچه درآمدزایی وجود نداشته باشد، ادامه فعالیت صنعت‌های خدمات رسان امکان پذیر نخواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار