تفاهم نامه مشترک صندوق کارآفرینی امید ونیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد نیروی دریایی به امضا رسید.
کد خبر: ۹۲۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱ 31 December 2020
تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
 
 
دراین مراسم که مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید وامیرفرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند طرفین در زمینه به کارگیری امکانات، برای ارائه خدمات اشتغال به خانواده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفتگو وتبادل نظر کردند.

به گزارش تابناک همدان؛ دراین دیدار نوراله زاده گفت: صندوق کارآفرینی امید براساس وظائف ذاتی خود در زمینه اشتغال خرد و کوچک تلاش می‌کند و درصورتیکه امکانات لازم در محل استقرار خانواده‌های نیروی دریایی فراهم باشد صندوق برای اشتغال این افراد آماده ارائه خدمات خواهد بود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: یکی از خدمات صندوق فراهم نمودن امکان اشتغال در این مناطق و توانمندسازی افراد و ارائه آموزش‌های اولیه برای آشنایی خانواده‌ها با روش‌های تولید محصولات مورد نیاز می‌باشد.

امیردریادار خانزاده فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با استقبال از همکاری نیروی دریایی و صندوق کارآفرینی امید، گفت: وجودافراد پرتوان و دارای تحصیلات و مهارت بالا برای راه اندازی واحد‌های تولیدی و خدماتی را یکی در خواست‌های موجود در مناطق استقرار کادر نیروی دریایی است.

وی تامین نیاز‌های لجستیک نیرو را یکی از زمینه‌های راه اندازی کسب و کار‌های خرد وکوچک برشمرد و نیروی دریایی برای کمک همه جانبه به این تلاش را اعلام کرد.

تفاهم نامه همکاری مشترک طرفین به امضا نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و امیردریادار خانزاده فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

دراین مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره سردار سلیمانی در سالروزشهادت آن شهید بزرگوار، پایمردی ملت ایران برای احقاق حقوق ملی و ایستادگی در برابردشمنان را ستودند.

 در پایان مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید یک جلد کتاب مکتب سلیمانی به رسم یادبود به امیرفرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار